يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
با نگاهی بر انتخاب روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها:
انتخاب «مهندس نیکزاد» به عنوان ریس ستاد- بخوانید معاون اوّل رییس جمهور- همگرایی تمام عیاری با شعار «کرامت و کار» دارد. نیکزاد برجسته ترین نماد «کار» و «فعّالیّت» در چرخه مدیریّت دولتی کشور است. این واقعیّت نشان می دهد که جناب رییسی اداء حق «کار» را از همین حالا شروع کرده است. کاندیدایی که از زمان تبلیغات،«کار برای مردم» را کلید می زند بسیار قابل اعتمادتر است از کاندیدایی که کار برای مردم را به بعد از انتخاب موکول کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، «سوابق کاری» و نیز «برنامه های» کاندیداهای ریاست جمهوری همۀ شاخص های ارزیابی آنها نیست. بخش مهمی از شاخص های ارزیابانه به کنش های انتخاباتی و رفتارهای سیاسی آنها در کوران رقابت ها و نیز کیفیّت نیروهای انسانی ستاد مرکزی آنها باز می گردد. اینکه کاندیدایی در مقام ادارۀ مهمترین رکن کنش گری انتخاباتی یعنی «نصب رییس ستادش» چگونه عمل می کند از مهمترین سنجه های ارزیابی «لیاقت و مهارت مدیریتی» و «کفایت سیاسی» و از همه مهمتر اعتبار او نزد نخبگان مدیریّتی و اجرایی کشور است.

به نظرم تا اینجای کار اگر از منظر کیفیّت انتخاب انتخاب رییس ستاد به ارزیابی کاندیداها و مقایسۀ آنها نشسته باشیم، «سیّد ابراهیم رییسی» به چند دلیل شاخص های یک مدیر اجرایی و راهبردی ارشد و لایق برای ریاست جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد:

انتخاب «مهندس نیکزاد» به عنوان ریس ستاد- بخوانید معاون اوّل رییس جمهور- همگرایی تمام عیاری با شعار «کرامت و کار» دارد. نیکزاد برجسته ترین نماد «کار» و «فعّالیّت» در چرخه مدیریّت دولتی کشور است. این واقعیّت نشان می دهد که جناب رییسی اداء حق «کار» را از همین حالا شروع کرده است. کاندیدایی که از زمان تبلیغات،«کار برای مردم» را کلید می زند بسیار قابل اعتمادتر است از کاندیدایی که کار برای مردم را به بعد از انتخاب موکول کرده است. این انتخاب را مقایسه کنید با انتخاب مهندس نعمت زاده به عنوان رییس ستاد حسن روحانی که مدعی است دولت آینده اش دولت رفع بیکاری و اشتغال زایی و کارآفرینی خواهد بود.

انتخاب مهندس نیکزاد نشان داد که شامّۀ نخبگان مدیریت اجرایی کشور، کدام کاندیدا را با گفتمان کار و تلاش خستگی ناپذیر و مؤثّر همگراتر و عیاق تر می دانند. لبیک مهندس نیکزاد به جناب حجه الاسلام رییسی را به مثابۀ خیزش نسل انقلابی مدیران اجرایی کشور به احیای گفتمان خدمتگذاری بی منت و تمام عیار به ملّت پس از چهار سال رکود و سکون سهمگین درک می کنم.

انتخاب مهندس نیکزاد چشم اندازی فراجناحی و مافوق سیاسی از دولت کار و کرامت را پیش چشم قرار میدهد. اینکه جناب رییسی در همین قدم اوّل، وجوه مثبت دولتهای نهم و دهم را زیر بمباران سهمگین نخبگان وامدار جناحین کشور در آغوش می گیرد بیش از هزچیز بر استقلال و رجلیّت ایشان دلالت دارد.

قرارگرفتن «مهندس نیکزاد» در کنار «حجه الاسلام رییسی» عینیّت شعار «کار» و «کرامت» است.

این برادری انقلابی و ترکیب عالی را به فال نیک می گیریم و برای توفیق آن تلاش می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
با شناختی که در طول مدت خدمت آقای نیگزاد در استان لرستان داشتند عندالله گواهی می دهم که ایشان برادری است مومن ،مکتبی - با هوش - جهادگر بمعنای واقعی - تلاشگر - خستگی ناپذیر- آگاه به امور عمرانی و آبادانی و شهرسازی و ... بصورتی که مسئولین پائین دستی خود را از نظر کاری خسته و از نظر لطف و محبت و مودت برادری بخود جذب و جلب نموده بود . بعنوان جهادگر ی از خیل جهادگران استان لرستان ورود ایشان را خیر مقدم و برای ایشان و جناب رئیسی آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم که با حضور در عرصه خیل جوانان مومن .انقلابی . ایثارگر و آماده خدمت به اسلام و نظام که به انگهای مختلف کنار زده شده اند برای عزت و آبروی مملکت اسلامیمان به صحنه آمده و حداکثر بهره مندی از انرژی خدادادی این جوانان همانند ما که در ابتدای انقلاب به صحنه آمدیم بصورتی که امام راحل وعظیم الشان نیز آرزوی یک روز خدمت در جهاد را نمودند باشند وفق کم الله انشاالله
پاسخ
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۰
مطمئن باشيم دولت کارو کرامت تحقق بخش همون آرزوی حضرت آقا ادامه خوبیهای دولت نهم دهم منهای نواقصش
پاسخ
ناشناس
Netherlands
۰۰:۵۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
نعمت زاده =صندوقچه پول روحانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها