يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۳۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
محمدحسن اصولی صفار روز شنبه در پاسخ به ایرنا در این خصوص افزود: پرواز نجف - مشهد 25 فروردین گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تاخیر پرواز انجام شد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن اصولی صفار روز شنبه در پاسخ به ایرنا در این خصوص افزود: پرواز نجف - مشهد 25 فروردین گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تاخیر پرواز انجام شد.

وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید و بیان کرد: شرکت زاگرش نسبت به این امر و تعهدات خود در مورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تاخیری نجف - مشهد به رغم دادن فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب می شود.

وی گفت: شرکتهای هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیونهای ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.

اصولی صفار افزود: در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکتای متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب می شود.

وی ادامه داد: البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکتهای مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از مهرآباد تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور است که بطور متوسط در ایام عادی تا 180 پرواز و در شرایط پیک مسافری تا 250 پرواز از آن انجام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها