يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۳۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
لیگ قهرمانان آسیا- گروه D
تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برگزاری جشن قهرمانی 100 هزار نفره در ورزشگاه آزادی اکنون باید در آسیا از اعتبارش دفاع کند. سرخپوشان ایران اگر می‌خواهند در لیگ قهرمانان نیز توانایی‌شان را به نمایش بگذارند باید سه امتیاز از حریف متمول و پر امکانات عربستانی بگیرند.

الهلال هم مثل پرسپولیس قهرمان لیگ عربستان شده و با خیال راحت در این مسابقه به میدان می‌آید. حریف سعودی با 8 امتیاز در صدر جدول است اما شاگردان برانکو برای باقی‌ماندن در رقابت‌ها باید سه امتیاز از الهلال بگیرند. 

پرسپولیس در این بازی دو غایب بزرگ دارد. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم و سروش رفیعی بازیکن خلاق سرخپوشان به دلیل دو اخطاره بودن در این بازی حضور ندارند البته حسینی همراه پرسپولیس در عمان حضور دارد. یاسر قحطاتی هم در تیم الهلال غایب است.

این بازی در حالی در عمان برگزار می‌شود که باشگاه الهلال تماشای این مسابقه را برای هوادارانش رایگان اعلام کرده اما تماشاگران ایرانی باید بلیت را به 5 برابر قیمت خریداری کنند.

این بازی نبرد قهرمانان ایران و عربستان است و قطعا تیم برنده حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ قهرمانان آسیا دارد. برانکو معتقد است که الهلال رئال مادرید آسیاست و تیم پرسپولیس در گروه مرگ قرار دارد. شاگردان برانکو اگر از این گروه مرگ، زنده و سلامت عبور کنند شیرینی جشن قهرمانی‌شان چند برابر می‌شود. مساوی هم امیدهای اندکی برای صعود پرسپولیس روی کاغذ باقی می‌گذارد اما با توجه به نبرد الریان و الهلال در روز پایانی می‌توان گفت که سرخپوشان در صورت مساوی شانسی برای صعود نخواهند داشت.

برنامه مسابقات گروه D

الهلال عربستان- پرسپولیس ساعت 19:30

الوحده امارات - الریان قطر ساعت 20:05

جدول گروه D

1- الهلال عربستان 8 امتیاز

2- الریان قطر 7 امتیاز

3- پرسپولیس ایران 5 امتیاز

4- الوحده امارات یک امتیاز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها