کد خبر: ۴۱۹۳۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نجابت در نشست خبری:
سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ما ضمن احترام به تمام کاندیداها معتقدیم که آقای رئیسی می‌تواند به وضع موجود خاتمه دهد و وضعیت کشور را متفاوت‌تر کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رضا نجابت سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر (شنبه 2 اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری که در خبرگزاری تسینم برگزار شد، اظهار داشت: شرایط کنونی به‌گونه‌ای است که وضعیت مطلوبی برای مردم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توده مردم از وضع موجود ناراضی هستند، گفت: این نارضایتی مردم نه به سبب مشکلات اقتصادی، بلکه در تمام زمینه‌ها نارضایتی وجود دارد.

نجابت با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم دولت را به صورت صفر و صد نقد کنیم، افزود: دولت و نظام طی 40 سال خدمات فراوانی به کشور ایران کرده‌اند و این دستاوردها نباید در بازی‌های انتخاباتی نادیده گرفته شود.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی نیز نامه‌ای به آقای روحانی نوشتند و تأکید کردند که اخلاق باید سرلوحه برنامه‌های انتخاباتی ما باشد.

وی با بیان اینکه در ستاد مردمی خادم ملت، نه نماینده مجلس حضور دارد و نه وکیل، خاطرنشان کرد: این ستاد فقط توسط مردم شکل گرفته است و بعد از انتخابات هم تمامی ستادهای مردمی تعطیل خواهد شد و به دنبال سهم‌خواهی نخواهیم بود.

نجابت با تأکید بر اینکه وضع موجود باید خاتمه یابد، گفت: ضمن احترام به تمام کاندیداها احساس کردیم حجت‌الاسلام رئیسی می‌تواند به وضع موجود خاتمه دهد و وضعیت کشور را متفاوت‌تر کند.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برنامه حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص برجام چیست، اظهار داشت:‌ به‌زودی ظرف دو الی سه روز آینده برنامه حجت‌الاسلام رئیسی به طور کامل در تمام زمینه‌ها آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: برجام در شرایطی به وقوع پیوست که مقام معظم رهبری بحث نرمش قهرمانانه را مطرح کردند. البته برجام ضعف‌‌هایی دارد اما باید طرف غربی به آن پایبند باشد و ما هم قصد پاره کردن برجام را نداریم و به آن پایبند هستیم.

نجابت با اشاره به سابقه اجرایی حجت‌الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی تصریح کرد: سابقه آقای رئیسی در آستان قدس نشان می‌دهد که ایشان توانایی اداره کشور را دارند.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی ادامه داد: برنامه‌های اقتصادی حجت‌الاسلام رئیسی آماده است و سخنگوی اقتصادی ایشان بهتر می‌تواند در مورد برنامه‌های اقتصادی اظهارنظر کند.

وی بر این باور است که باید برای مدیریت بهتر کشور کار جهادی صورت بگیرد و به همین دلیل هدف ما رأی‌آوری آقای رئیسی است و به معنای واقعی ایشان را کاندیدای مردم می‌دانیم.

نجابت حضور جوانان در ستاد مردمی را نوید دهنده حضور پررنگ‌تر جوانان در دولت حجت‌الاسلام رئیسی دانست.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی در خصوص سازوکار ستاد مردمی و تفاوت آن با ستاد رسمی گفت: ستاد اصلی که ریاست آن با آقای نیکزاد است قرار است در سازوکارهای قانونی عمل کند و ظرفیت‌های مردمی باید برای رأی‌آوری کاندیداها ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون 10 هزار نفر اعلام آمادگی کردند که برای حجت‌الاسلام رئیسی تبلیغات انتخاباتی کنند، خاطرنشان کرد: ستاد مردمی خادم ملت برای این تشکیل شده که خود را گرفتار بروکراسی اداری در ستاد اصلی ایشان نکند.

نجابت بر این باور است که شناخت مسئله برای حل مشکلات یک نکته اساسی و حائز اهمیت است و حجت‌الاسلام رئیسی مسائل کشور را به‌خوبی می‌شناسد؛ چراکه 10 سال بر سازمان بازرسی کل کشور ریاست داشته و سپس در جایگاه معاون اولی قوه قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی ایفای نقش کرده است. بنابراین با این شناخت می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی می‌گوید که حسن روحانی رئیس جمهور فعلی و اسحاق جهانگیری معاون اول وی نتوانسته‌اند تاکنون مشکلات کشور را حل کنند.

وی به نماد انتخاباتی حسن روحانی در رقابت‌های سال 92، «کلید» اشاره و تأکید کرد: نماد انتخاباتی روحانی کلید بود و خود مردم فهمیدند که این کلید به اشتغال، صنعت خودروسازی و ریزگرد های خوزستان نمی‌تواند کمکی کند و آقای جهانگیری هم مدام مشکلات را بر گردن دولت قبل انداخت.

نجابت خطاب به مسئولان اجرایی فعلی گفت: الان که تحریم‌ها برداشته شده، پس چرا مشکلات حل نمی‌شود؛ اینکه مشکلات را بر گردن دیگری بیندازیم کمی بی‌انصافی است و جای شرم دارد.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی با بیان اینکه رقیب اصلی آقای رئیسی، نه روحانی است و نه جهانگیری، بلکه فقر است، گفت: رقیب اصلی حجت‌الاسلام رئیسی فقر گسترده‌ای است که بر گرده ملت ایران نهاده شده و رکودی که در بازار موج می‌زند.

وی ادامه داد: آقایان مدعی هستند که تورم را مهار کرده‌اند، بله، تورم به قیمت ایجاد رکود بی‌سابقه مهار شده است و امروز رکود یک مسئله واقعی است و هنوز هم وجود دارد و کمر بر حذف مستضعفین بسته است.

نجابت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود که آیا آقای رئیسی به‌نفع آقای قالیباف کنار می‌رود، تصریح کرد: آقای رئیسی و قالیباف هر دو از نیروهای کارآمد انقلاب هستند و هر دو می‌توانند حداقل بهتر از شرایط فعلی کشور را اداره کنند.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی تأکید کرد: هیچ کس وارد انتخابات نشده که کنار بکشد و این آقای جهانگیری هست که قرار شده در کنار روحانی داربست و دوپینگی برای وی باشد تا روحانی سرپا بایستد.

وی در مورد تخریب‌ها علیه حجت‌الاسلام رئیسی گفت: تخریب‌ها ناشی از احساس خطری است که از حضور حجت‌الاسلام رئیسی شکل گرفته؛ چراکه احتمال رأی‌آوری ایشان هم مطلوب است.

نجابت با بیان اینکه وضعیت کشور در حالت خطرناکی قرار دارد، افزود: قدرت خرید مردم کاهش یافته و بیکاری افزایش یافته است و دولت در خصوص مشکلات و معضلات مردم یا راه‌حلی ندارد یا اینکه نمی‌تواند کاری کند و ما هم این ستاد جوانان را به خاطر اعتراض به بی‌حالی و خستگی دولت آقای روحانی تشکیل داده‌ایم.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی با تأکید بر اینکه روحانی 70 ساله نمی‌تواند مشکلات را حل کند، گفت: همه شاهد بودیم که آقای نعمت‌زاده با آن رده سنی بالا که دارد، نتوانست مشکلات صنعت را حل کند.

نجابت تاکید کرد: معتقدیم این که مشکلات را به گردن دیگران بیاندازیم، تنها راه حل نیست و باید به شکل عملیاتی وارد حل مسائل شد. البته از آقای روحانی انتظاری نداریم که صدای مردم را بشنوند. کسی که از خط ویژه از محیطی مانند ولنجک به محل کار می‌رود و مردم را نمی‌بیند قطعاً از مشکلات آنها نیز خبر ندارد و مسائل را نیز به گردن دیگران می‌اندازد، از پاسخگویی به سوالات هم فرار می‌کند. 

وی بر این باور است که حضور حجت‌الاسلام رئیسی در رأس قوه مجریه می‌تواند به افزایش قدرت خرید مردم و افزایش امنیت ملی بیانجامد و ضدانقلاب هم از این مسئله احساس خطر می‌کند.

نجابت افزود: هرچند که منتقدان روحانی در دولت وی از ایشان و اطرافیان ایشان ناملایمتی‌های و بی‌مهری‌ها دیدند و مورد اهانت واقع شدند اما در دولت حجت‌الاسلام رئیسی از تمامی منتقدان با آغوش باز استقبال خواهد شد و امیدواریم کشور بر مدار اخلاق اداره شود.

سخنگوی ستاد مردمی رئیسی در مورد هزینه‌های ستاد مردمی نیز اظهار داشت: ما هیچ منبع مالی نداریم، بلکه از مردم دعوت می‌کنیم تا با پیوستن به سامانه ستاد www.khadem96.ir بتوانیم از ظرفیت آنها در روستاها و شهرها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اقدام عملی دولت روحانی توهین به منتقدان، افزایش رکود و گسترش پهنه فقر بوده است، از طرح ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر هزار و یک ستاد در کشور خبر داد.

به گزارش فارس، زینلیان مسئول  جوانان ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای رئیسی درباره جوانان و حضور آنها در دولت خود چه برنامه‌ای دارند، اظهار داشت: ما فرزندان همین ملتی هستیم که واقعیت‌هایی مثل مشکلات اشتغال جوانان تحصیل‌کرده و مشکلات معیشتی را روبروی خود دارد.

وی افزود: در مناطق محروم یک مدیریت بحران باید اتفاق بیفتد و در زلزله اخیر شاهد بودیم دولت تدبیر و امید خوب عمل نکرد که اینگونه مدیریت‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

زینلیان ادامه داد: ما به عنوان جوانان این کشور امیدی برای آینده خود متصور نیستیم و آقای روحانی نماد وضع موجود است. دولت ایشان یک طبقه را دارای حقوق‌های نجومی می‌کند و یک طبقه را زیر پای آنها له می‌کند.

مسئول ستاد جوانان ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: ای کاش بعضی وزرای دولت مثل دانشجویان جهادی سری به روستاهای محروم می‌زدند. آقای روحانی که از روز اول آمده آمار می‌دهد که اشتغال را در کشور زیاد کرده اما امروز به عنوان کاندیدا بگوید با چه آماری این اشتغال را ایجاد کرده که مردم آن را احساس نمی‌کنند؟

وی با اشاره به سن بالای برخی وزرای دولت تصریح کرد: دولت پیر و خسته روحانی توانایی تغییر و استفاده از جوانان خوش‌فکر کشور را ندارد و امروز مردم با بیش از هزار مشکل روبرو هستند که آقای روحانی وعده داده بود آنها را حل می‌کند.

زینلیان با اشاره به عملکرد حجت‌الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی گفت: عملکرد موفق ایشان در آستان قدس رضوی بویژه در بخش جوانان می‌تواند بیلان کاری ایشان باشد. آقای رئیسی در آستان قدس معاونت امدادی و اشتغال تشکیل دادند که در نتیجه آن بسیاری از مراجعات برای اشتغال را پاسخ داده و چند سند راهبردی را هم در این زمینه تهیه شده که اگر آنها اجرایی شود، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها