يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۴۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
رسانه‌های غربی از وقوع یک تیراندازی در یک «متل» واقع در شهر «سن خوزه» ایالت کالیفرنیا و کشته شدن دستکم یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در یک حادثه تیراندازی در یک «متل» در «سن خوزه» آمریکا دستکم یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

شبکه «فاکس ۲» روز شنبه به وقت محلی گزاش کرد که افسران پلیس بعد از دریافت گزارشاتی مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک حداقل پنج گلوله در یک متل واقع در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا، به محل اعزام شدند و با یک جسد و دو فرد زخمی در یک اتاق مواجه شدند.

این گزارش می‌افزاید که عامل یا عاملان  این حمله هنوز پیدا نشده‌اند و هویت وی نیز مشخص نیست اما تحقیقات در خصوص این حادثه در جریان است و افزایش پلیس در حال بازجویی از شاهدان ماجرا و بررسی ویدئوهایی است که در اطراف محل حادثه نصب  شده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده ا ست اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور تاکنون حاضر نشده است قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح به تصویب درآورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها