أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۴۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
حسن روحانی در قزوین گفت: در روزهای آینده و فرصت‌های پیش‌رو، برخی حقایق را که تاکنون به مردم نگفته‌ام، خواهم گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، حسن روحانی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های اقتصادی و زیربنایی استان قزوین، گفت: در روزهای آینده و فرصت‌های پیش‌رو، برخی حقایق را که تاکنون به مردم نگفته‌ام، خواهم گفت که چگونه برخی بجای کمک به ملت و پیشرفت ایران، ‌هر روز سنگ‌اندازی کردند، اما ملت ایران مقاومت، قدرت و ایستادگی به خرج داده و بدون اعتنا به بوق‌ و تبلیغات ناصحیح، کار خودشان را انجام دادند.

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی کاری بسیار سخت و پیچیده است، تنها 5 کشور در دنیا هستند که می‌توانند سالانه بیش از 600 هزار شغل ایجاد کنند، چرا که ایجاد شغل به سرمایه‌گذاری عظیمی نیاز دارد و برای این منظور باید سرمایه داخلی، خارجی و فناوری جدید، جذب شود. با این وجود در سال 95، مجموعاً 630 هزار شغل خالص در کشور ایجاد گردید و این رقم قابل ملاحظه‌ای است که البته کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم و خودمان را برای ایجاد اشتغال‌ بیشتر، آماده کنیم و در این راه باید همه مردم، دستگاه‌های تبلیغاتی و مجلس شورای اسلامی دست به دست هم بدهیم و بتوانیم در مسیر پیشرفت، تولید ملی و اشتغال، حرکت کنیم.

رییس‌ جمهور با تأکید بر اینکه حضور ملت ایران برای اعلام اراده و مطالباتشان از اهمیت بسزایی برخوردار است، تأکید کرد: مردم هم باید با زبان و هم با عمل و رأی خود مطالباتشان را به مسئولین اعلام کنند که به دنبال چه مسیری هستند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
یاد یکی افتادم که میگفت هر 9 روز یک سنگی میندازن جلو ما.خخخ
راستی...
چرا در فضای مجازی در مورد فرزندان روحانی "هیچ" تاکید میکنم که"هیچ" مطلبی نیست...فقط میدونیم که دوتا و یا شایدم یک پسر دارند و یکی از دخترانشون هم در اتریش به سر میبره!!.........این واقعا برام عجیبه !...حتی یک عکس هم من نتونستم از فرزندان ایشون ببینم.در حالی که 7 جد و پدر جد و 7 نسل آینده همه مسولان ایران در اینترنت هست.برام سواله واقعا.
پاسخ
ناشناس
Ireland
۰۱:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
یکی از فواید رد صلاحیت احمدی نژاد این بود که روحانی می تواند حالا با
اعتماد به نفس کامل دروغ بگوید. چه در مورد آمارهای دولت سابق و چه دولت
خودش.
اما بالاغیرتا الان همه بوی جنگ را حس می کنند حتی کشورهای خیلی کوچک هم
جرات کرده و ایران را تهدید می کنند.
روحانی از رفع کدام تهدید سخن می گوید؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
ا
روحاني 4سال با تمام اعوان انصار داخلي وخارجي حتي دشمنان گفتيد .دولت قبل حالا يك روز هم بگو جه كردي چهارسال نتونستي به يقين طبق گفته خودت 100سال هم نمي تواني چون خدا وتوانايي مردم را فراموش كردي وچشمت به مدد بيگانگان بود چون به فكر سرمايه داران ورفاه طلبان بودي چون دستاوردهاي خودي را نابود كردي .چون رحم اجاره اي بودي براي پرورش نطفه نامشروع لذا جنين ناقص الخلقه برجام را به مردم هديه دادي .كه ابر باران و گلابي ان تبديل به خالي شدن سفره محرومان وفربه شدن وزرا وحاميان فتنه گر ميلياردر شد.و
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۱
جناب روحانی تو ابروی ملت را با سیاست های غلط خود در همه زمینه ها بردی ولی غرور بیش از حد تو درک درست از واقعیات را از تو گرفته و هر روز بیشتر در باطلاق خودساخته خود فرو میروی . چهار سال با عملکرد بسیار کم را پشت سر گذاشتی . به همه منتقدان توهین کردی و هر کاری خواستی کردی و حالا که به اخر خط رسیده ای بگم بگم راه انداخته ای .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها