أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۵۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
گاف کاندیدای پوششی در حمله به قالیباف
اسحاق جهانگیری نامزد کمکی و پوششی حسن روحانی امروز اعلام کرد، "اگر کسی بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، می خواهد مردم را فریب دهد." غافل از اینکه حسن روحانی ۱۵ خرداد ۹۲ وعده داده بود، فقط در صنعت گردشگری ۴ میلیون شغل ایجاد می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، معاون اول رئیس جمهور در شرایطی وعده ایجاد چند میلیون شغل توسط محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را در خصوص ایجاد 5 میلیون شغل فریبکاری دانسته که حسن روحانی رئیس دولت یازدهم سال 92 به مردم وعده داده بود که تنها در حوزه گردشگری می‌تواند 4 میلیون شغل ایجاد کند!

حال باید از اسحاق جهانگیری که صرفاً برای حمایت و کمک به حسن روحانی در انتخابات پیش رو خود را نامزد کرده  است، پرسید، " آیا جناب آقای حسن روحانی که 4 سال پیش ادعا کرده بود فقط با گردشگری می تواند 4 میلیون شغل ایجاد کند و معضل بیکاری را ریشه کن نماید" در پی فریب مردم بود؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها