أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۵۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وقوع طوفان و باد شدید در استان البرز که عصر دوشنبه رخ داد، باعث مصدوم شدن 7 نفر در نقاط مختلف این استان شد که باعث آماده باش کامل اورژانس این استان برای کمک به مصدومان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، به دنبال بروز پدیده طوفان و باد شدید در استان البرز که عصر امروز، دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه آغاز شد، در مناطق مختلف استان، حوادثی رخ داد که اورژانس 115 البرز با اعزام 5 دستگاه آمبولانس به مناطق مختلف، به مصدومین به جا مانده، خدمات درمانی ارائه داده و آنها را به مراکز درمانی انتقال داد.

در این حوادث که در اثر وزش باد شدید در مناطق گرمدره ، محمد شهر ، مشکین دشت ، بلوار مؤذن و میدان حصارک کرج رخ دادند، 7 مصدوم شدند که 5 نفر آقا و 2 نفر خانم بودند. اورژانس 115 البرز، با اعزام 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه، 6 نفر از آنان را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان های شهید مدنی و شریعتی انتقال داده و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
بله یادتان می اید پیش گیری نباید کرد (قوه قضاییه ای ها این جور می گفتند)اگر اتفاق افتاد بعد ، حالا هم در حوزه اجرا همین طور شده
پیش گیری نه پیگیری
598 جان هر احمقی می فهمد اما عده ای مات فرهنگ لیبرالی شده بودند و عقلشان زایل
این همه نتیجه اش ، پی گیری به ز پیش گیری؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها