يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۵۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرمسئول روزنامه کیهان به اظهار نظر سخیف امروز مشاور روحانی درخصوص کاندیداهای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598 ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به جمله بی ادبانه ای که مشاور فرهنگی رئیس جمهور درباره نامزدهای ریاست جمهوری به کار برده است، گفت: این اقدام آقای آشنا نشان می‌دهد که ایشان علاوه بر تصدی پست مشاورت فرهنگی رئیس جمهور، استاد لقمان حکیم نیز هست و حال آنکه مطابق اصل ۱۴۱ قانون اساسی، معاونان و مشاوران رئیس جمهور نمی‌توانند بیش از یک شغل داشته باشند!

شریعتمداری ادامه داد: البته شایع شده که اخیرا از لقمان حکیم پرسیده اند ادب از که آموختی و ایشان با ناراحتی گفته است: بس است دیگر، چقدر می پرسید؟! تا حالا هزار بار پرسیده اید و جواب داده ام :از بی ادبان» و شما هم در کتاب های درسی نوشته اید ولی به این کلام حکیمانه عمل نکرده و بازهم می پرسید!

وی گفت: با این پاسخ قاطع لقمان حکیم به نظر می رسد که آقای آشنا خود به خود از شغل دوم برکنار شده باشند و دیگر ادامه کار ایشان در دولت اشکالی نداشته باشد و حتی با توجه به انبوه ناسزاهایی که دولتمردان طی ۴ سال گذشته حواله منتقدان کرده اند، حضور یک کارشناس برجسته فرهنگی نظیر وی در دولت از نان شب هم واجب تر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
واقعا
اصلا یک مشخصه کسی که وارد این دولت می شود این است که فرهنگ لغتی از ناسزا حفظ باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها