يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۶۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه اطلاع رسانی الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق از آزادسازی دو روستای 'سعدان' و'السعیدیه' واقع در منطقه 'الحضر' در 80 کیلومتری جنوب موصل به دست نیروهای بسیج مردمی عراق خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه اطلاع رسانی الحشد الشعبی (چهارشنبه) اعلام کرد که تیپ های ۴۲ و ۱۳ نیروهای بسیج مردمی عراق امروز دو روستای سعدان و السعیدیة در شرق مرکز منطقه الحضر را از وجود تروریست ها پاکسازی و آزاد کردند.


براساس این گزارش، نیروهای بسیج مردمی عراق با حمایت نیروی هوایی ارتش این کشور از روز گذشته عملیات "محمد رسول الله” را برای آزاد سازی منطقه الحضر و سایر مناطق جنوب موصل از دست تروریست های داعش آغاز کرده اند که در روز اول موفق شدند دوازده روستا در این مناطق را آزاد کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها