يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۶۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
دبیر علمی همایش مدیریت در عرصه دیجیتال گفت: هدف ما این است که نگاه کاربردی در عرصه دیجیتال اتفاق بیفتد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، امیر شاهرخی رییس اجرایی همایش مدیریت در عصر دیجیتال گفت: همایش مدیریت در عصر دیجیتال با هدف آماده‌ کـردن مدیـران کشــور برای مواجهه با چالش­‌های عصر دیجیتال برگزار شد.
 
وی ادامه داد: گردهمایی مدیـران و صاحب‌نظران علم مدیریت برای ایجاد فضای تعادل و تبادل علمی و حرفه‌ای و استفاده از نظر کارشناسان سطح ملی و بین‌​المللی فرصتی مناسب برای درک هر چه بهتر ویژگی‌​های مدیران و سازمان‌​‌ها در این عصر خواهد بود.
 
رییس این همایش افزود: در واقع این برنامه تاثیر بسزایی بر موضوع کار و اشتغال به خصوص جوانان دارد.
 
شاهرخی اضافه کرد: ما در این همایش به ۳ گروه از جمله کارآفرینان، مدیران و سیاست‌گذاران اشاره کرده ایم که در واقع ماهیت تولید و کار کردن برای جوانان را دارد.
 
وی بیان کرد: ما باید به سمت یادگیری حرکت کنیم و هدف و کار ما باید ماموریت‌گرا کردن و رقابتی کردن سازمان‌ها باشد.
 
رییس این همایش تصریح کرد: آن چیزی که در حال حاضر اهمیت بسیاری دارد، دیدگاه دیجیتالی و دیجیتال فنی بوده که در کشور ما به آن پرداخته شده است.
 
شاهرخی در ادامه سخنانش گفت: ما به شدت در پی آن هستیم که مساله دیجیتال را به سمت جلو سوق دهیم که خوشبختانه در این حوزه جای مانور بسیاری داریم.
 
وی ادامه داد: وظیفه اصلی یک نهاد آموزشی این است که جامعه را آگاه کند، بنابراین ما مسئولیت آگاهی‌بخشی در این حوزه را بر عهده داریم و به آن عمل می‌کنیم.
 
شاهرخی عنوان کرد: در این همایش بیشتر بر توسعه مدیران و سازمان‌ها تمرکز شده و هدف این است که یک مدیر بتواند به دانش مدیریتی کافی دست پیدا کند.
 
در ادامه این برنامه علی منافی دبیر علمی همایش مدیریت در عصر دیجیتال گفت: ما از منظر تکنولوژی و ابزار‌ها در حوزهای مختلف یا کارآمد همچنان از دنیا فاصله‌ داریم.
 
ضرورت نگاه راهبردی در زمینه دیجیتال
منافی دبیر علمی این همایش نگاه راهبردی در عرصه دیجیتال را حائز اهمیت دانست و افزود: این نوع همایش‌ها می‌تواند یک استارت‌آپ در کشور و یک نوع کارآفرینی برای جوانان جویا و علاقه‌مند به کار ایجاد کند.
 
منافی تصریح کرد: به هر حال مدیران و دولت‌ها باید به سمت دیجیتال شدن پیش بروند و امیدواریم این نیاز‌ها را در کشور برای مردمانمان فراهم کنیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ما از تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنیم و باید زیرساخت‌های لازم را فراهم و در این زمینه مدیران جامعه را آگاه کنیم.
 
دبیر علمی این همایش بیان کرد: متاسفانه ما در کشور با بیکاری مواجه هستیم و جوانان جویای کسب و کار می‌توانند از این نوع فعالیت‌ها بهره‌مند شده و پا به عرصه کار بگذارند.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم در کشور به اشتغال و تولید اضافه کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها