يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۶۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
یک دادگاه اماراتی یک تاجر ایرانی را به اتهام نقض تحریم‌ها به 10 سال حبس محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، دادگاه ابوظبی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که یک تاجر ایرانی به منظور کمک به برنامه هسته‌ای ایران تلاش کرد که یک ژنراتور الکتریکی را به ایران صادر کند و وی را به 10 سال حبس محکوم کرد.

این دادگاه در ادامه مدعی شد که این اقدام تاجر ایرانی نقض تحریم محسوب می شود و دستور داد که این متهم بعد از اتمام دوره محکومیت باید از کشور امارات تبعید شود و دستگاه ژنراتور نیز مصادره شد.

الیوم السابع در ادامه نوشت: بر اساس توافق هسته‌ای که بین ایران و 1+5 امضا شد، تحریم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای برداشته شد و فقط تحریم‌های مربوط به حقوق بشر و برنامه موشکی باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها