أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۸۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای آشنا، بهتر است بیش‌تر مراقب ادبیات خود باشید!
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) خطاب به مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: این که از مناظره‌ زنده واهمه دارید، نشانه‌ ناتوانی شما در اقناع مردم است.
به گزارش پایگاه 598، سعید توانا راد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: این که از مناظره‌ زنده و به چالش کشیده شدن توانایی‌های رئیستان تا این حد واهمه دارید، نشانه‌ ناتوانی شما در اقناع مردم و حجم اعمال اشتباه شماست، بهتر است با این شرایط از جلوی ملت کنار بروید وگرنه مردم شما را در مسیر پیشرفت زیر لگد له می‌کنند!

وی افزود: فرمودید که نامزدهای انتخابات باید مثل سگ از مجری بترسند! گرچه بی‌ادبانه و توهین‌آمیز سخن می‌گویید و از عصبانیت، رگ گردنتان بیرون زده، اما ذات حرف کاملا درست است، مجری مناظرات باید بی‌طرف و قاطع باشد. شما که قائل به چنین چیزی هستید، به چه حقی مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را شهر به شهر دنبال خود راه انداخته‌اید؟

توانا راد اظهار داشت: با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود. آقای روحانی هم یکی از نامزدها هستند؛ با این شرایط، چطور از مجری برنامه‌های انتخاباتی خودشان باید بترسند؟! رئیس دولت پس از 4 سال در جا زدن، امروز باید پاسخ ناکارآمدی‌ها و دروغ‌های مسئولان و فسادهای آقازاده‌ها و برادرهای مسئولانش را بدهد و برای مردم روشن کند که هزاران میلیارد تومان فساد مالی و حقوق نجومی در این دولت برای چه بوده است؟

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) ادامه داد: ترس شما از چیست؟ وقتی آقای جهانگیری را دارید و دارید و افتتاح‌های مکرّر هم انجام می‌دهید و سهام عدالت را هم که به جریان انداخته‌اید. روزنامه‌های زنجیره‌ای و دولتی هم که عکس‌های صفحه اولشان کاملاً در راستای اهداف شماست!

وی اضافه کرد: بنده به آقای آشنا خرده نمی‌گیرم! مشکل از بزرگ‌تر ایشان است که هر توهینی دلش خواست به مردم و منتقدان دولت فشل و غرب‌گرای خود کردند و با ادبیات سیخ و سنگ و منقل صحبت کردند و از نجابت و آرامش مردم سوء استفاده کردند! پیشنهاد می‌کنم اعضای کابینه و ستاد آقای روحانی، ادبیات توهین‌محور و زشت‌شان را عوض کنند و به ریل سیاست ورزی اخلاق‌مدارانه بازگردند، باشد که اندک احتمال دو دوره‌ای شدن دولت موسوم به اعتدال هم از بین نرود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها