أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۸۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
امام جمعه اصفهان:
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری با فکر و دلسوزی بیاند و نه با آمار چراکه این آمارها دردی دوا نمی‌کند، گفت: باید تمام افرادی که در انتخابات مجلس، شورا و ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوند برای خدا، ملت و مملکت کار کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند سه دستور به ما انسان‌ها داده است، اظهار داشت: خداوند می‌فرماید به آن چیزی که به شما انسان‌ها دادیم راضی باشید و از آن چه که حرام کرده‌ایم بپرهیزید.

وی با بیان اینکه ماه شعبان ماه خدا و پیامبر خداست، افزود: در روایات زیادی بر روزه ماه شعبان تأکید شده و بر استغفار و درود بر پیامبر فرستادن، دعا و مناجات شعبانیه در این ماه نیز تأکید شده است.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به‌روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: کارگران ما دارای مشکلات بسیاری هستند و یکی از اشتباهات کشورمان کارگر گرفتن به‌صورت قراردادی است که این اقدام غلط است و باید در این راستا فکر اساسی شود.

وی با اشاره به آنچه که باید مورد توجه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: امیدواریم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با فکر و دلسوزی به میدان بیایند و نه با آمار، چراکه این آمارها دردی از دردهای مردم دوا نمی‌کند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: در کشورمان مشکل حل ‌نشدنی نداریم بلکه نیازمند انسان‌های دلسوز و مسئولیت‌پذیر هستیم، آدم‌هایی که برای رای کار نکنند. باید تمام افرادی که در انتخابات مجلس، شورا و ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوند برای خدا، ملت و مملکت کار کرده و آدم‌های فاسد را از دستگاه‌های خود دور کنند.

وی تصریح کرد: انسان خوب از هر خطی که باشد برای کشور خود کار می‌کند، در روایات آمده است که مومن از یک سوراخ دو مرتبه گزیده نمی‌شود، بنابراین باید حواسمان جمع باشد و به خاطر این خط و آن خط رأی ندهیم، وظیفه شرعی ما این است که آدم‌های خوب را انتخاب کنیم.

امام‌ جمعه اصفهان افزود: تجربه‌ 50 ساله من این است که مملکت در هیچ کشوری بدون رهبری دینی خود نمی‌تواند درست حرکت کند، اینکه می‌گویند سرنوشت انسان را شانس و اقبال رقم می‌زند اشتباه است و سرنوشت در دست خداست.

وی گفت: مردم در انتخابات باید حواسشان جمع باشد و ملاحظه کنند که کدام کاندیدا هماهنگ با رهبری است و آن‌هایی را که دچار غرور می‌شوند کنار بگذارند. مقام معظم رهبری فرمودند "آقایانی که می‌خواهند رئیس‌جمهور شوند تعهد دهند که چشمشان به خارجی‌ها نباشد و به داخل نگاه کنند".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها