يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۹۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سرانجام برنامه تلویزیونی "هفت" که از جمله برنامه‌های پربیننده شبکه سه محسوب می‌شود، همچنان نامشخص است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، با وجود گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی از اتمام برنامه تلویزیونی سینمایی "هفت" با اجرای بهروز افخمی، هنوز هیچ خبری از سری جدید این برنامه به گوش نمی‌رسد.

با توجه به پایان همکاری افخمی با برنامه "هفت"، به احتمال زیاد تهیه‌کننده و سایر عوامل این  برنامه نیز تغییر می‌کنند اما گویا این تغییرات هنوز به مرحله نهایی نرسیده است

این روزها همچنین نام‌های مختلفی در فضای مجازی برای اجرای برنامه "هفت" منتشر می‌شود که با وجود اضافه شدن به تعداد این اسامی، شبکه سه سیما از انتشار هر گونه خبر رسمی و یا تأیید و تکذیب درباره اسامی منتشر شده، خودداری می‌کند.

احمد نجفی ، علیرضا رئیسیان، رسول صدرعاملی، فرزاد حسنی، محمد خزاعی و محمود گبرلو از جمله نام‌هایی هستند که این روزها از آن‌ها به عنوان گزینه‌های احتمالی اجرای برنامه "هفت" نام برده می‌شود.

اما در شرایطی که از اعلام هر گونه نام به عنوان تهیه‌کننده یا مجری برنامه "هفت" خودداری می‌شود، آیا ممکن است پخش این برنامه تا مدت‌های زیادی معلق باشد یا وضعیت آن در هاله‌ای از ابهام بماند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها