يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
روزنامه‌های زنجیره‌ای در تیترهای فریبکارانه سعی کردند بازشدن مشت دولت در مقابل چشم 60 میلیون بیننده و خالی بودن دست مدعیان تدبیر و امید را با تیترهای پفکی و کری‌خوانی بپوشانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، روزنامه‌های زنجیره‌ای در تیترهای فریبکارانه سعی کردند بازشدن مشت دولت در مقابل چشم 60 میلیون بیننده و خالی بودن دست مدعیان تدبیر و امید را با تیترهای پفکی و کری‌خوانی بپوشانند.

این روزنامه‌ها در حالی تیترهایی مانند زلزله و طوفان برای مناظره انتخاب کردند که مردم انتظار داشتند بر حسب موضوع مناظره، آقایان روحانی و جهانگیری، کارنامه دولت برای اشتغال و مسکن و مقابله با حاشیه‌نشینی‌ و آسیب‌های اجتماعی، بی‌عدالتی و ازدواج جوانان را بعد از 4 سال وعده‌های پرطمطراق عرضه‌کنند. اما در روزی که آقای روحانی بسیار منفعل و بی‌فروغ بود و مدام وعده‌هایی را که فیلم و تصویر و سند آن موجود است انکار می‌کرد، جهانگیری هم در تراز نوچه یقه‌بگیر و پرخاشگر ظاهر شد؛ بی‌آنکه او هم کارنامه‌ای درباره موضوعات مورد مناظره ارائه کند.
 
اما تیترهای نشریات اجاره‌ای حاکی از پرت ‌بودن نسبت به مطالبات افکار عمومی است؛ شاید هم خواسته‌اند بدین ترتیب عریضه خالی نماند و خالی بودن مطلق دست دولتمردان به چشم نیاید.
 
- اعتماد: زلزله جهانگیری
- قانون: تاختن جهانگیری
- شرق: توفان جهانگیری
- آرمان: دود در لانه زنبور
- وقایع اتفاقیه: نخستین پاسخ به یورش
- آفتاب یزد: قالی‌بافی اسحاق(!)
یادآور می‌شود تحلیل‌های این روزنامه‌ها در تشویق جهانگیری، ضمنا اذعان به ناتوانی و درجا زدن روحانی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها