أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۰۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بر اساس قانون، مجوز ساخت بناهای بلند مرتبه با بیش از ۱۲طبقه تنها باید از طریق طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۵شهر تهران صادر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از 137 آنلاین، بر اساس قانون، مجوز ساخت بناهای بلند مرتبه با بیش از ۱۲طبقه تنها باید از طریق طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۵شهر تهران شهر تهران صادر شود.
 
کمیسیونی که اگرچه ریاست آن را شهردار تهران بر عهده دارد اما اکثریت آرا آن، از آن اعضای دولت است و طبیعتا تک رای شهردار تهران در تصویب مجوزهای ساخت و ساز از جمله برج ۳۳طبقه مورد اشاره رئیس جمهور و ساخت و سازهای منطقه ۲۲بی تاثیر است.
 
در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران تنها ۷نفر از اعضا حق رای دارند که از این تعداد، "شهرداری تهران تنها یک رای" و "دولت شش رای" در اختیار دارد؛ نکته ای که نه رئیس جمهور و نه معاون اول او در اولین مناظره انتخاباتی، عمدا یا غفلتا به آن توجهی نداشتند و بلند مرتبه سازی در تهران را دستمایه ای برای تخریب رقیب خود قرار دادند.

درحالیکه بر اساس قانون این دولت است که مجوز ساخت و سازهای بلند مرتبه را درتهران صادر می کند و شهرداری تنها به عنوان مجری موظف به اجرای آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها