أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۰۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تیراندازی در لس آنجلس آمریکا یک کشته و ۳ زخمی برجا گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، بر اساس اعلام پلیس کالیفرنیا، یک زن و مرد اسپانیایی تبار عامل این حادثه بوده اند و جستجو برای یافتن آنها در جریان است.

این زن و مرد اسپانیایی تبار بعد از سرقت یک خودرو به محل حادثه در لس آنجلس رفته و اقدام به تیراندازی کرده اند که در نتیجه آن یک نفر کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شده اند.

هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

تیراندازی و خشونت مسلحانه در حالی هر سال جان هزاران آمریکایی را می‌گیرد که لابی قدرتمند اسلحه و حامیان آن در دستگاه‌های اجرایی و کنگره آمریکا از تصویب و اجرای قوانین بازدارنده و ضد حمل آزادانه سلاح در آمریکا، به‌ دلیل منافع شخصی جلوگیری می‌کنند.

بر اساس آمار موسسات آمریکا، شمار کودکانی که در این کشور در معرض خشونت مسلحانه قرار دارند، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برآورد شده است.

یک مطالعه دیگر در آمریکا نشان می ‌دهد، روزانه حداقل هفت کودک و نوجوان آمریکایی قربانی استفاده از سلاح گرم می‌شوند. تنها در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان با شلیک گلوله در آمریکا کشته‌ شده‌اند.

آمار واقعی جرم و جنایت در آمریکا توسط دولت و رسانه‌های این کشور سانسور می‌ شود، با این حال طبق آمار رسمی، میزان جرم و جنایت در آمریکا، بیست برابر سایر کشورهای توسعه یافته است.

طبق گزارشها، ۳۰ شهر آمریکا در سال ۲۰۱۶ شاهد افزایش جرم و جنایت بودند. فقط در شهر بالتیمور ۲۱۵ نفر به قتل رسیده اند. در سنت لوئیس ۱۳۶ نفر و در میلواکی ۱۰۴ نفر کشته شده اند.

شهر واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا نیز شاهد افزایش ۴۴ درصدی جرم و جنایت با ۱۰۵ نفر کشته است. تیراندازی در بخش هایی از این شهر تقریباً هر روز اتفاق می افتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها