أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۰۵۰
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
یک مسئول ارشد حماس درباره انفجار اوضاع نوار غزه در صورت تداوم محاصره و اعمال محدودیت های شدید علیه این منطقه هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، احمد یوسف روز یکشنب هدر سخنانی اظهار کرد اگر اعمال محدودیت ها ادامه یابد، منطقه نوار غزه شاهد انفجار اوضاع خواهد بود.

وی پیش بینی کرد جامعه بین المللی و حتی خود رژیم اسرائیل برای جلوگیری از وخیم شدن اوضاع و نگرانی از منافع تل آویو وارد عمل شوند.

احمد یوسف گفت: اقدامات جاری تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس رئیس این تشکیلات برای تشکیل کمیته اداری نیست بلکه این اقدامات در راستای یک نقشه بزرگ است که درپی برگزاری اجلاس سران عرب و روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا با هدف از بین بردن مسئله فلسطین صورت می گیرد.

وی تصریح کرد حماس رویدادهای احتمالی آینده را زیر نظر دارد؛ بویژه که اوضاع به مرحله ای رسیده است که احتمال انفجار آن در هر لحظه وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها