أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۱۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر آموزش‌وپرورش:
وزیر آموزش‌وپرورش در واکنش به موضوع برج‌سازی و واردات پوشاک گفت: از روز اول سعی کردم گرفتار حاشیه نشوم و از حرکت به سمت حاشیه رفتن‌ها پرهیز دارم اما بعضی بنا به دلایلی در آستانه انتخابات می‌خواهند وزیر را به حاشیه بکشانند.
به گزارش پایگاه 598، فخرالدین احمدی‌دانش‌آشتیانی، وزیر آموزش‌وپرورش در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «در برنامه پیشنهادی خود به مجلس مواردی مطرح شد که عمده آنها اجرایی نشده است که می‌توان به شفاف‌سازی درباره عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان، افزایش حقوق فرهنگیان، مطالبات فرهنگیان، اجرای تحول بنیادین و سرانه مدارس اشاره کرد؛ پاسخ شما چیست؟» اظهار داشت: در برنامه‌های کوتاه خود، طبق قولم عمل کردم. در آن برنامه، بحث تمرکززدایی مطرح بود که انجام دادیم. درباره معیشت معلمان بررسی کردیم و در این قسمت شاهد هستید مطالبات زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت کوتاه بیش از 10 هزار میلیارد تومان از مطالبات را پرداخت کردیم، افزود: در این مدت پاداش بازنشستگان سال 94، حق‌التدریس معوقه حقوق دانشجو- معلمان پرداخت شد، ضمن اینکه قول داده بودیم تا پایان سال پاداش پایان خدمت سال 95 را بدهیم که با توجه به حجم زیاد که در انتهای سال 95 داشتیم به سال 96 افتاد.

احمدی‌دانش‌آشتیانی درباره شفاف سازی در عملکرد صندوق ذخیره فرهنیگان گفت: دلیل اینکه عدد و رقم نگفتیم به این دلیل که هنوز قطعی نشده است و نمی‌خواهیم عددی بگوییم که تغییر کند. با گروه تحقیق و تفحص مجلس قرار گذاشتیم تا تحقیق و تفحص کامل نشده است، نمایندگان و ما حرفی نزنیم که البته بعضی از نمایندگان عددهایی را گفتند که بعضا درست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها