أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۲۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
نشتی راکتور اوره پتروشیمی پردیس باعث شد پنج نفر از کارکنان این پتروشیمی دچار گازگرفتگی شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام دشتی نژاد مدیر ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: نشتی راکتور اوره پتروشیمی پردیس باعث شد پنج نفر از کارکنان این پتروشیمی دچار گازگرفتگی شوند.

وی افزود: این نشتی مربوط به شیر ورودی راکتور بوده است و اکنون شرایط تحت کنترل است.

دشتی نژاد با تاکید براینکه مصدومیت این افراد شدید نیست و به زودی درمان می‌شوند ادامه داد: یکی از پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه منتقل شده و چهار نفر دیگر در حال مداوای سرپایی هستند.

مجتمع پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در شهر عسلویه و به فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر واقع شده است.

مجتمع پتروشیمی پردیـس تولید و عرضـه کننده محصولات آمونیـاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان به شمار می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها