يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۲۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۵۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
برخی مقامات به مسئولان مربوطه فشار وارد کرده‌اند تا اطلاعات و اسناد قانونی برای کالای کشف شده در ویلای دختر وزیر تهیه شود تا در بررسی‌های تعزیرات، قاچاق بودن این محموله آن تأیید نشود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز گذشته اخباری مبنی بر کشف پوشاک قاچاق از ویلای فرزند یکی از وزرای کابینه دولت یازدهم مخابره شد و پس از آن تأکید شد که پرونده این کالای مکشوفه در مظان قاچاق به مسئولان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و بررسی واگذار شده است.
 
در همین راستا یک مقام آگاه  با اشاره به اینکه گفته می‌شود حجم کالای کشف شده به اندازه نیمی از یک کانتینر بوده است، تصریح کرد: این کالا برای اثبات ورود قانونی یا قاچاق بودن آن نیاز به بررسی اطلاعات تجاری کشور دارد و شنیده شده مسئولان نهادهای بررسی‌کننده دنبال پیگیری چنین موضوعی بوده‌اند.
 
وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد کالای کشف شده بدون اسناد قانونی برای ورود به کشور بوده و امروز برخی مقامات به مسئولان مربوطه در این زمینه فشار وارد کرده‌اند تا اطلاعات و اسناد قانونی برای این حجم از کالای کشف شده تهیه شود تا در بررسی‌های تعزیرات، قاچاق آن تأیید نشود.
 
به گزارش فارس، گفته می‌شود این پوشاک مربوط به یک برند ایتالیایی بوده که روز گذشته در یکی از ویلاهای لواسان مربوط به دختر یکی از وزرای کابینه دولت یازدهم کشف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
به زودی به دماغ خودشان بر می گردد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۰
حالا می فهمم چرا مبارزه با قاچاق نمی شه و اثر نداره
پاسخ
سجاد بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۱
قضیه مشکوکه
یجورایی بوداره
بعید نیست بازی دولتی ها باشه برای مظلوم نمایی
اگر قاچاق بودن کالاها به اثبات نرسه، میشه پیراهن عثمان به دست دولتی ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها