أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۰۳۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر نفت: من نگفتم در بنزین خودکفا شده‌ایم بلکه آنچه که ما اعلام کردیم تولید مستمر بنزین از واحد اول پالایشگاه پارس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت صبح امروز(چهارشنبه 13 اردیبهشت) در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: ما بیست و پنج میلیارد لیتر مصرف بنزین داریم و بیست و سه میلیاد لیتر هم نفت و گاز نیروگاهی داریم. در این دو رقم شما حساب کنید درآمد خالص از بنزین حدوداً هفتصد و سی چهل تومان است و مابقی آن پول عوارض و مالیات ارزش افزوده است.

وی افزود: گازوئیل هم حدود دویست و چهل تومان است. ما حساب کردیم اگر حدود هشتاد تا نود هزار میلیارد تومان درامد داشته باشیم همان طور که آقای نوبخت گفتند باید قیمت‌هایی که گفتم چند برابر شود.

زنگنه در پاسخ به این پرسش که با توجه به خودکفایی در بنزین تا چه زمانی می‌توانیم در این حوزه صادرات داشته باشیم گفت: من نگفتم خودکفا شده‌ایم. اشخاص دیگری اعلام کردند خودکفا شده‌ایم. آنچه که ما اعلام کردیم تولید مستمر بنزین از واحد اول پالایشگاه پارس است.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: تا آخر سال به بیش از 12 میلیون تولید این واحد می‌رسیم و تثبیت می‌شود و اگر ترند دوم بیاید، دوباره 12 میلیون اضافه خواهد شد و بعد از آن می‌توانیم صادرات را شروع کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها