يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز در جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که بعد از برگزاری مناظره اول کاندیداها،‌برخی محافل سیاسی از احتمال کناره‌گیری آقای روحانی به نفع شما سخن گفتند، ارزیابی شما از این موضوع چیست، گفت: انتخابات سازوکار خودش را دارد و در سازوکار خودش هم تصمیم‌گیری می‌شود، خیلی این دغدغه‌ را به خودتان وارد نکنید، بگذارید ببینیم چگونه پیش می‌رود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: براساس خردجمعی درباره کناره‌گیری از انتخابات تصمیم می‌گیرم. جهانگیری گفت: اگر در مورد آینده و کار و برنامه حرف بزنند من هم در همان چارچوب حرف می‌زنم و نقد می‌کنم اما اگر به حاشیه و جاده خاکی رفتند ما هم پاسخ می‌دهیم به هر حال گاهی ما هم عصبانی می‌شویم.او درباره رنگ انتخاباتی خود گفت: ما رنگ انتخاباتی انتخاب نمی‌کنیم و بی‌رنگیم. او در مورد فیلم انتخاباتی خود گفت: فیلم انتخاباتی‌ام را آقای توکلی و خانم طائرپور ساختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها