أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۴۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
تنور نقل و انتقالات فوتبال ایران کم‌کم داغ می‌شود و تیم‌ها به فکر جذب بازیکنان فصل آینده خود افتاده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سال گذشته یکی از مهم ترین سوژه های نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نظر دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند که تعدادی از آن‌ها هم از استقلال پیشنهاد داشتند هم از پرسپولیس. امسال هم چنین اتفاقی در حال رخ دادن است و از همین حالا که هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده، بازیکنانی هستند که هم از پرسپولیس پیشنهاد دارند هم از استقلال.

نکته جالب درباره نقل و انتقالات امسال این است که چند بازیکن، ابتدا از پرسپولیس پیشنهاد داشته اند و پس از آن استقلال به سراغشان رفته. همین مسئله باعث شده این بحث مطرح شود که منصوریان عمدا سراغ بازیکنان مورد نظر پرسپولیس می‌رود. در راستای همین موضوع، امروز روزنامه پیروزی در صفحه اول خود کنایه‌ای به سرمربی استقلال زده و نوشته است: «بعد از منشا سراغ مصلح و جهانبخش رفت. آقای منصوریان، از لیست برانکو چه خبر؟»


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها