يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۴۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: محور هراز و کندوان به دلیل اصلاح قوس حادثه خیز و خاکبرداری به صورت موقت مسدود می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محسن هاشمی اظهار داشت: محور هراز از روز شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۹۶ لغایت روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ روزهای شنبه تا سه‌شنبه، به‌غیراز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس حادثه‌خیز پرن و خاک‌برداری ترانشه در کیلومتر ۲۶ تا ۲۷ این محور، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محورهای فیروزکوه و کندوان انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین محور کرج – چالوس حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کرج تا ۲۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روز چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته، به‌غیراز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر صفر الی ۷۵ واقع در استان البرز، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط و با محدودیت انجام می‌شود.

 هاشمی گفت: لذا از مسافرین و رانندگان تقاضا می‌شود قبل از سفر برنامه‌ریزی خود را با توجه به انسداد محور هراز و محدودیت ترافیکی محور کندوان مذکور انجام دهند.

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران افزود: با توجه به اینکه عمده علل تصادفات در محورهای استان مازندران ناشی از سرعت‌بالای وسایل نقلیه، انحراف به چپ و عدم تمرکز راننده است از همه رانندگان محترم تقاضا داریم با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئنه سفر کنند چرا دلیل سرعت‌بالا و انحراف به چپ جهت سبقت معمولاً ناشی از عجله و عدم صبر و حوصله راننده دررسیدن به مقصد است، خستگی و خواب‌آلودگی، صحبت با و کار کردن با تلفن همراه حین رانندگی، صحبت باسرنشینان و خوردن و آشامیدن در زمان رانندگی هم از دلایل اصلی عدم تمرکز راننده است.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور مرتب در حال رصد شرایط ایمنی و حوادث واقعه در محورهای استان بوده و با اقدامات متنوعی ازجمله اصلاح هندسی، نصب علائم و تابلوهای هشداری و اخباری، پاک‌سازی و روشن‌سازی معابر و حریم راه و همچنین بهره‌برداری از سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمندی چون سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور توسط اداره مدیریت راه‌ها سعی بر ایمن‌سازی تردد در محورهای استان دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها