أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۰۴۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت الاسلام دکتر رئیسی حادثه جانگداز درگذشت گروهی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام دکتر رئیسی حادثه جانگداز درگذشت گروهی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دردناک و تأسف‌بار ریزش معدن در آزادشهر گلستان، ساعات و لحظات سخت و نگران‌کننده‌ای را برای خانواده‌های جان‌باختگان و مفقودان و یکایک هموطنان‌مان ایجاد کرده است.

جمعی از سخت‌کوش‌ترین فرزندان ملت جان خود را در راه کار و خدمت از دست دادند و جمعی دیگر در اعماق زمین حبس شده‌اند و سرنوشت آنان نامعلوم است.


کار در معدن از سویی سخت‌ترین شغل، و از سوی دیگر، از مفیدترین مشاغل برای کشور و ملت است؛ اگر نبودند این فداکاران سخت‌کوش و صبور، منابع معدنی در زیر زمین می‌ماند و نفع این ثروت عظیم و خدادی به کشور و مردم نمی‌رسید.


اینجانب با تأثر فراوان از جان‌باختن جمعی از فرزندان برومند ملت و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان و همه مردم ایران، و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مصدومان، امیدوارم با تلاش بی‌وقفه دستگاههای مسئول، به زودی سرنوشت مفقودان حادثه معلوم شود.


سیدابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها