يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۴۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598، محمد عبدالهی در کانال تلگرامی خود نوشت:

لوکوموتیو #معدن گلستان قراضه است، یک باتری چند ده هزار تومانی هم ندارد آنسو حسن #روحانی به هر میتینگی که می رود بادمجان های دور قاب چین، پیش از تشریف فرمایی این4درصدی اشرافی، برایش سیستم های تهویه هوا و ایرکاندیشن های چند صد میلیونی تعبیه می کنند، ولی معدن گلستان بدلیل باتری به باتری کردن یک لوکومتیو قراضه منفجر می شود. معدن گلستان حتی یک سنسور چند ده هزار تومنی نشت گاز نداشت..

آخر چه توقعی از #جهانگیری اصلاح طلب (یارکمکی جدید روحانی) و مراد پیرش می توان داشت که به فکر #معدنچیان 96 درصدی گلستان باشند وقتیکه حتی کودک 10 ساله این مملکت هم به یاد دارد که در مناظره92 یار کمکی اسبق روحانی ( #عارف )، حتی تصویر #معدن را نمی شناخت و با آن بیگانه بود و هشت سال بعنوان معاون اول رییس جمهور پول مفت گرفته بود و معدن را #گردشگاه خوش آب و هوا و #ییلاقی می دانست، اینست مافیای 4درصدی.

معلومست که تا #دولت #پیر 4درصدی #مستقر است، #کارگران 96درصدی معدن باید هم در عمق بی #اکسیژن زمین عرق بریزند و شرمنده وام های نپرداخته چندغازی خود و محرومیت زن و بچه شان باشند و #صفدر و #غندالی و #سرخه ای و #حسین #فریدون و جماعت اقلیت 4درصدی توی گوش #حقوقهای_نجومی بزنند و از دور به ریش جماعت #96درصدی بخندند.

دیگر کسی نیست که شک داشته باشد، جان #کارگر، جان #کولبر، جان #معدنچی، جان هیچ کس از مردم عادی ایران برای این جماعت ذره ای ارزشی ندارد.. که دولت میلیاردرها حتی حاضر نشده برای مرگ بیش از 60 تا 120 نفر از کارگران زحمتکش این کشور، عزای عمومی اعلام کند.. یعنی مصیبت دهها کارگر در برابر جان یک " #آیت_الله " شان هم نیست.

و مافیای تبلیغاتی شان را ببینید. وای اگر یک ضدانقلاب گروهک پژاک یا منافقین یا یک بهایی مثلا اعتصاب کرده بود، دولتمردان و نمایندگان و عناصر 96 درصدی و مافیای رسانه ای آنها چه آه و ناله ها و شکوائیه ها که راه نمی انداختند.. و حالا همگی صُمّ و بُکم

مشخص است که #پلاسکو هم نیست که لازم باشد برایش کمیته حقیقت یاب و داغ کردن ماجرا به هر بهانه ای صورت گیرد. فاجعه ای انسانی تا بدین حد که مقصر اصلی آن، دولت روحانی است باید با بی محلی و سردی تمام روبرو شود..

تا #مافیای4درصدی به دست مردم رنج کشیده نابود نشود، آش همان آش است و کاسه همان کاسه.  

شک نکنید اگر وضع عوض نشود، در دولت 4درصدی آینده #اختلاس های #صندوق #فرهنگیان بازهم با اسامی دیگر ادامه خواهد یافت، و #معدنچیان و #کارگران بیشتری زیر پای جماعت #زالوی4درصدی قربانی زیاده خواهی #پیرمردان سیری ناپذیر #لیبرال خواهند شد.

اتحاد #رییسی با #قالیباف ریشه های پیچک #لیبرالیزم را خشک خواهد کرد و این #انگل ویرانگر را از نظام دفع خواهد کرد. انقلابی ها، به خون شهدا سوگند، #متحد شوید و هم قسم. 29فروردین، #پهلویِ #ثانی #لیبرال و #کوتوله های #4درصدی #اشرافی را با اردنگی به دَرَك بفرستید و96 درصدی های ستمدیده را حاکم بر سرنوشت خود کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها