يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: بر مسئله ای که اقای عارف هم اشاره کرد ما در ٩٦ از روحانی حمایت می کنیم این حمایت مقطعی نیست برای برای رسیدن به یک مقصد درست است، ما واقعا نگرانیم اگر بخواهد چرخ فلک برگردد به قبل معلوم نیست اینده کشور ما چه می شود، ما باید با یک اهنگ واحد از روحانی حمایت کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی سخنانی اظهارداشت: همه باید احزاب اصلاح طلب را به یک جبهه ائتلافی اصلاحات دعوت کنیم.

وی در ادامه افزود: در وزارت کشور زمان اصلاحات از احزاب چپ و راست دعوت کردیم و به دنبال ان جلسه وفاق احزاب نوشته شد و خانه احزاب شکل گرفت. باید همه کمک کنیم تا بر روی ائتلاف جبهه ای کار جدی صورت بگیرد این انتخابات تا دو هفته دیگر تمام می شود و ما باید به انتخابات های اینده فکر کنیم.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: ائتلاف جبهه ای باید ضمن حفظ هویتی که ناچار بودیم با سلایق مختلف کار کنیم صورت بگیرد، هیچ نهادی به اندازه شوراها مشارکت مردمی را تعریف نمی کند و نماد حضور همه طبقات جامعه است و حدود ١١٤ هزار نفر وارد عرصه تصمیم سازی می شوند و ٥٠ هزار نفر علل ابدل ها هستند و حدود ١٦٠ و غیره هزار نفر وارد تصمیم گیری می شوند.

موسوی لاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بعد از گذر از یک دوران سخت وارد دوران جدید شدیم ما نمی توانیم از دوران ٨ ساله نهم و دهم بگذریم، ما نفت ١٣٠ دلاری را فروختیم و به ازای ان معلوم نیست چه شد و به جای اینکه این پول سر سفره مردم بیایید سر سفره بابک زنجانی ها رفت.

وی تاکید کرد: دولت روحانی در عرصه بین المللی تلاش کرده ایران را یک کشور قدرتمند و با منطق معرفی کند و جنگ نندازد و در عرصه اقتصاد به کار و تولید بها دهد، اقتصاد صدقه ای را پشت سر گذاشتیم اگر به جای یارانه زمینه کار فراهم می شد مسایل بهتر حل می‌شد.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دامه داد: در مناسبات دولت-ملت گشایشی شاهد هستیم و ما در ٢٩ اردیبهشت ماه می خواهیم انتخاب کنیم یا ٨ سال قبل یا این ٤ سال.

موسوی لاری گفت: گلایه هایی از دولت یازدهم داریم اما رقابتی به وجود امده چون یک عده نمادهای ٨ سال قبل هستند و پا به پای دولت نهم و دهم حرکت کردند و وارث ان اندیشه هستند و خیلی هم تشخیص انان سخت نیست، در ستادهایی که کاندیدا دارند چه کسانی چقدر نقش دارند.

وی افزود: یکی از کارهای زیبا جریان اصلاحات در ٩٢ اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت، امروز راهبرد جریان رقیب دولت راهبرد کاهش مشارکت است و مجموعه امکاناتی در اختیار رقیب است برای اینکه فضای انتخابات خیلی معمولی باشد و رسانه ها برای حضور مشارکت احساس نمی شود کار انچنانی برای مشارکت نمی کنند.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: من معتقدم ما دو کار را باید با هم پیش ببریم از همه توان خود برای افزایش مشارکت بکار ببریم تا مردم با انگیزه بیایند و امیدوار باشند و به مردم بگوییم اگر نیامدید این حرکت متوقف می شود. دوم اینکه بر مسئله ای که اقای عارف هم اشاره کرد ما در ٩٦ از روحانی حمایت می کنیم این حمایت مقطعی نیست برای برای رسیدن به یک مقصد درست است، ما واقعا نگرانیم اگر بخواهد چرخ فلک برگردد به قبل معلوم نیست اینده کشور ما چه می شود، ما باید با یک اهنگ واحد از روحانی حمایت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها