يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۶۶۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
یکی از شرکت‌های خانوادگی آقای وزیر «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، دکتر رضا سراج در روز معلم در یادداشتی درباره شرکت اقتصادی دختر آقای وزیر نوشت: اخیرا آقای محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان خبر داند. پوشاک قاچاق متعلق به دختر کدام وزیر بوده است؟! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و خانواده‌اش در حوزه‌های مختلف برج‌سازی، واردات و ...فعالیت دارند.

یکی از شرکت‌های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند. مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه این شرکت (prenatal.ir ) نشان می‌دهد که شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد.

اعضای هیئت‌مدیره این شرکت خانوادگی، آقای وزیر به همراه دختر و همسرش هستند که آقای دانش آشتیانی بعد از تصدی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنان در ترکیب هیئت‌ مدیره این شرکت باقی‌مانده است و در آخرین تغییرات این شرکت به تاریخ 95/12/10 همچنان عضو هیئت ‌مدیره این شرکت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۱
باب تمام این وزرا در زمان قیل انقلاب ثروتمند بوده اند همین اقای نعمت زاده کل پتروشیمی ارث پدرش بود که بعد از انقلاب به ایشان رسید و در حال حاضر عضو هیت مدیره و سهام دار چند شرکت بزرگ است و به یاری دوستان بعد از فوتش لیست اموال و دارایهایش مشخص می شود
به امید روزی که برای کفن جیب درست کنند
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۱
تولید کنندگان وفروشندگان دست به دست بدهند واین برند دختر وزیر را تحریم کنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها