کد خبر: ۴۲۰۷۷۳
زمان انتشار: ۰۳:۲۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
در روزهای اخیر حجم فعالیت دستگاههای دولتی به شدت افزایش یافته است اما نه برای حل مشکلات عدیده اقتصادی حاکم بر کشور بلکه برای پاسخ دادن به انتقادهای وارده به عملکرد 4 ساله حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم.
به گزارش پایگاه 598، با اوج گرفتن تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، دستگاههای دولتی به صورت تمام قد به دفاع از یک نامزد انتخابات پرداخته و حجم بیانیه نویسی در آنها به حدی بالا رفته که عملا وظایف عادی وزارتخانه ها به حالت نیمه تعطیل درآمده است. در روزهای اخیر حجم فعالیت دستگاههای دولتی به شدت افزایش یافته است اما نه برای حل مشکلات عدیده اقتصادی حاکم بر کشور بلکه برای پاسخ دادن به انتقادهای وارده به عملکرد 4 ساله حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم. قسمت عمده‌ای از زمان وزارت خانه‌ها به پاسخ گویی و صدور بیانیه و تکذیبیه نسبت به اظهارات رقبای انتخاباتی حسن روحانی صرف می‌شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۱
قرار است در شرکت شیلات نیز همکاران را به یک همایش در پارک دعوت کنند بصرف شام تا مدیر عامل نالایق شرکت شیلات برای جمع آوری رای برای رئیس جمهور سخنرانی نماید در حالی که در طول 4 سال گذشته هیچوقت او برای حل مشکل کارکنان شیلات وقت ملاقات نگذاشته است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها