يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
نایب رئیس‌ کمیسیون اصل90، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و وزیر سابق نفت در برنامه امشب پارک ملت درباره اولویت‌های اقتصادی کشور گفت‌وگو می‌کنند.
فارس،حسین فدایی نایب رئیس کمیسیون اصل90 مجلس، مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت و سید حسین هاشمی رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی امشب میهمان برنامه زنده تلوزیونی پارک ملت هستند.

بر اساس این گزارش، قرار است، میهمانان این برنامه درباره اولویت‌های اقتصادی کشور که بایست مورد توجه مجلس نهم باشد، گفت‌وگو خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها