امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۰۸۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقایان وارد مسائل فرعی نشوند و جواب دهند که وعده‌ها چه شد، تصریح کرد: مشکل کشور ما ایجاد ارزش افزوده نیست ولی مشکل ما ضعف مدیریت اقتصادی و اجرایی است و اگر مدیریت جهادی باشد همه مشکلات قابل حل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع سران، نخبگان و فرهیختگان عشایر خوزستان سخنرانی کرد.

وی در این گردهمایی اظهار داشت: مردم خوزستان مردمی دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز‌اند و نشان دادند برای دفاع از وطن در میدان هستند.

رئیسی با بیان اینکه نشانه‌های صدق و وفا و پاکی در این مردم فراوان است و وجب به وجب این خاک جایگاه ایستادگی در راه هدف است، تاکید کرد: میدان صبر و بصیرت از مردم خوزستان الگویی برای جامعه ما ساخته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حضور شما برای من مسئولیت‌آور است و احساس بار سختی بر دوش خود می‌کنم ادامه داد: امروز خدمتگذاری و گره‌گشایی از کار این مردم برای همه دولتمردان افتخار بزرگی است و آنچه در کشور ساخته شده به سبب رشادت شما در این استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد رنج‌ها و کاستی‌هایی هستیم که در شان این مردم نیست و در حق این مردم کم کاری شده است؛ مردم عزیز این خطه نباید با این میزان از ذخایر و منابع مشکل بیکاری داشته باشد.

رئیسی با بیان اینکه نفت با فقر نمی‌سازد و آنچه از ذخایر در این کشور هست به هیچ عنوان با مشکلات استان همخوانی ندارد، اظهار داشت: مردم ما امروز با نداشتن می‌سازند ولی با تبعیض نه؛ ممکن است جایی در کشور منابعی نباشد که مردم حاضرند آنها را بپذیرند ولی در جایی که احساس کنند امکانی وجود دارد ولی این امکان با تبعیض هنراه شده، برای آنها قابل تحمل نیست.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چرا ریزگرد ها برای ماه‌ها و سال‌ها مردم این خطه را رنج می‌دهد و آیا این مشکل قابل پیشگیری و برخورد نیست؟ ، تصریح کرد: مشکل کشور ما ایجاد ارزش افزوده نیست ولی مشکل ما ضعف مدیریت اقتصادی و اجرایی است و اگر مدیریت ما جهادی باشد همه این مشکلات قابل حل است.

وی با تاکید بر اینکه مردم غیوری که دیروز در برابر تجاوز انگلیس با حکم یک عالم ایستادند و بعد از پیروزی انقلاب نیز با شهامت مقابل کفر جهانی ایستادند، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای گره‌گشایی از کشور توانایی دارند؛ فقط نگاه به مردم عوض شود و نقش دادن به مردم در حوزه اقتصاد و فرهنگ به رسمیت بشناسیم.

رئیسی با بیان اینکه در این کشور منابع و مواهب خدادادی به نحوی است که همه گرایش‌ها و طوایف و همه ما و 80 میلیون کشور می‌توانند وارد عرصه شوند، تاکید کرد: ما این تشکیک‌ها در ریشه‌کنی فقر را با توجه به داشته‌های کشور و منابع رد کرده و همه مشکلات را قابل حل دانسته و می‌گوییم می‌توانیم.

وی افزود: هر فرهیخته‌ای می‌داند که در این کشور حتما باید سالی یک میلیون شغل فراهم شود.

رئیسی بابیان اینکه حتماً در این استان اولویت اشتغال بومی‌هاست و چرا باید در این منطقه یک بومی احساس بیکاری کند، گفت: مدیریت باید برای مدیران شایسته باشد و اینکه من می‌گویم وامدار هیچ جناحی نیستم به خاطر همین است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه در این منطقه کاملاً این آمادگی وجود دارد که 2 میلیون اراضی کشاورزی ایجاد شود و این استان نیز توانایی آن را دارد، تصریح کرد: زیر این استان منابع بزرگی است و نباید درروی زمین چهره فقر را در این استان ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت صحیح می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند، ادامه داد: ما از آقایان می‌خواهیم که وارد مسائل فرعی نشوند و جواب دهند که وعده‌ها چه شد؟

رئیسی بابیان اینکه امروز این حرف بنده ضبط می‌شود که می‌گویم تمام مشکلات استان قابل‌حل است و با همین منابع می‌توان گره‌گشایی کرد، گفت: ما کلید قفل مشکلات را مردم می‌دانیم و معتقدیم که قفل مشکلات با حضور جوانان و فرهیختگان بازخواهد شد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی می‌گویند که ما می‌خواهیم به عقب برگردیم و درواقع رقیب هراسی می‌کنند ولی ما می‌گوییم شما چهار سال مسئولیت داشتید و امکانات دستتان بود و باید پاسخ دهید.

مردم در پاسخ به اظهارات رئیسی مبنی بر تغییر به نفع مردم شعار "نعم نعم بالتغییر" سر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها