يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۹۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام رئیسی فردی متواضع، مدیر، مدبر، شجاع و آشنا با درد و رنج مردم محروم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی در سخنانی در دیدار حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباتر ریاست‌جمهوری با مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انتخابات در یک نظام مردمی بی‌نهایت حائز اهمیت است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهمترین فاکتور و سند مشروعیت نظام است که امیدواریم همانطور که در گذشته این اتفاق به خوبی در کشور رقم خورده این بار نیز شاهد اتفاقاتی پرشور باشیم.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: رأی مردم امانتی است که ما می‌دانیم حجت‌الاسلام رئیسی این امانت را به دست اهلش می‌رساند. همه نامزدهای انتخابات برای ما قابل احترام است اما انتخاب اصلح نکته‌ای است که همه باید به آن توجه کنیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اینکه شما مردم سیستان و بلوچستان با بلوغ سیاسی و بصیرت خود حجت‌الاسلام رئیسی را به‌عنوان اصلح تشخیص دادید جای تبریک دارد و امیدواریم دفعه بعد ایشان به‌عنوان رئیس‌جمهور به استان سفر کنند.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه مدت آشنایی وی با حجت‌الاسلام رئیسی به حدود 10 سال می‌رسد، گفت: از جمله دلایلی که بنده ایشان را به‌عنوان نامزد اصلح تشخیص دادم می‌توان به تواضع بی‌نظیر ایشان اشاره کرد. ایشان در دیدارهای متعددی که بیش از این با بنده داشتند همواره جویای احوال مردم حروم سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که در یتیمی بزرگ شده و درد و رنج مردم سیستان و بلوچستان را لمس کرده و با این درد آشنا است. رئیسی فردی مدیر، مدبر و شجاع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها