کد خبر: ۴۲۰۹۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: دولت روحانی دولت محرمانه است، علاقه‌مند است همه چیز را در پس محرمانگی قرار دهد و فراتر از قانون دست به اقداماتی بزند که ضد مردم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی مناسبی است تا در فضای گفت‌وگو عملکرد دولت را مورد بررسی و نقد قرار دهیم.

وی گفت: آقای روحانی در روزهای گذشته با عصبانیت در صحبت می‌کند و این نشان می‌دهد با توجه به شرایط نامطلوب جامعه نسبت یه ایشان، وی از هر چیزی استفاده می‌کند تا بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور که مدعی شده اگر برخی بیایند در پیاده‌روها دیوار می‌کشند، گفت: این اظهارات غیر منطقی است البته ما حتما دیوار خواهیم کشید اما دیوار بین جیب کاسبان و سفره خالی مردم!

زاکانی با اشاره به اینکه گذشت زمانی که کسی یک‌طرفه حرف بزند و یا کسی از بالا به پایین به مردم نگاه کند، افزود: گذشت دوران بی‌احترامی‌ها! امروز روزِ نمره دادن است چراکه دو مناظره اخیر نشان داد چون دست دولت خالی است، دست به هر چیزی می‌زند تا باقی بماند.

وی با بیان اینکه عدم شفافیت و عدم فهم درست مشکل اجازه نمی‌دهد که مشکل حل شود، افزود: دولت یازدهم دولت محرمانه است، علاقه‌مند است همه چیز را در پس محرمانگی قرار دهد و فراتر از قانون دست به اقداماتی بزند که ضد مردم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها