يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۰۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
برای انتخابات شورای شهر تهران؛
لیست انتخاباتی «خدمت» متشکل از کاندیداهای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران امروز طی مراسمی اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی چمران سرلیست انتخاباتی «خدمت» در مراسم اعلام اسامی نامزد های این لیست در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: به عنوان یک شورایی افتخار می کنیم که تحول و تحرک خوبی را در شهرهای کشور شاهد بوده ایم. شوراها بار زیادی را از روی دوش دولت برداشتند به رغم تمام ایراداتی که وارد است.

وی افزود: آنچه رخ داده گرچه شایسته مردم کشورمان نیست اما قابل قیاس با دوره های گذشته نیست و امیدواریم که در دوره آینده اگر مورد اقبال مردم واقع شویم شورایی تشکیل دهیم به دور از مسائل سیاسی، جناحی و توجه ویژه ای به مسائل تخصصی شهری داشته باشیم.

چمران در ادامه اسامی اعضای لیست انتخاباتی خدمت را به شرح زیر اعلام کرد:

مهدی چمران

پرویز سروری

رضا تقی پور

حبیب کاشانی

اقبال شاکری

حمزه شکیب

مرتضی طلایی

حجت الاسلام ناصحی

سید علی ریاض

محسن پیرهادی

حجت الاسلام قاسمیان

بابک نگاهداری

ابوالفضل قناعتی

علیرضا دبیر

الهه راستگو

سوده نجفی

زهره سادات لاجوردی

مجتبی شاکری

هادی ذاکری

مهدی اقراریان

جلال ملکی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها