يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۱۱۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه 17 هزار کارخانه و کارگاه تعطیل شده و انشالله همه اینها را به مدار تولید باز خواهیم گرداند، گفت: اولین گام برای تغییر مدیریت اجرایی با رای مردم در روز انتخابات برداشته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به شهرستان‌های استان تهران وارد شهرستان بهارستان شد.

رئیسی با حضور در جمع مردم شهرستان بهارستان با بیان اینکه افتخار و عزت ملت ایران به برکت حضور مردم در صحنه است، گفت: آنچه دشمن ما را از هرگونه تعرض به کشور باز می دارد، حضور جوانان پرشور و ملت ایران در صحنه های مختلف است؛ لذا حضور مقتدرانه مردم ایران سایه جنگ را از سر مردم ما برداشته است.

 

* مردم ایران سیاسی هستند و نیاز کشور را به خوبی می‌شناسند

وی با بیان اینکه، مردم ایران سیاسی هستند و نیاز کشور را به خوبی می‌شناسند، تصریح کرد: مردم عزیز ما در روستاها به دلیل مشکلاتی که دارند به شهرها مهاجرت می‌کنند؛ اگر دولت محصول کشاورز ما را تضمین کند، کشاورزی ما تضمین خواهد شد و کشاورز ما نیز به زندگی در روستا اطمینان خواهد کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به بیمه زنان روستایی و مولد تاکید کرد: خانم‌های خانه‌دار که در دامن آنها فرزندان این کشور پرورش پیدا می‌کنند باید مورد حمایت باشند.

رئیسی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و امکانات فراوان کشور می‌گوید که می‌توان مشکل بیکاری را مدیریت و برنامه‌ریزی و رفع کرد، افزود: با مدیریت خاک، آب و بذر می‌توان تضمین داد که امکانات در روستا فراهم شود تا روستایی عزیز ما دیگر رقبت به شهر نداشته باشد.

*حاشیه شهر نشین‌های ما مردمی شرافتمند هستند

وی گفت:حاشیه شهر نشین‌های ما مردمی شرافتمند هستند که باید با کرامت با آنها برخود کرد؛ دولت با یک کار جهادی و انقلابی باید مشکل حاشیه شهرها را حل کند تا کرامت این عزیزان حفظ شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری که در مصلی شهرستان بهارستان سخن می‌گفت، با بیان اینکه باید برای هر منطقه متناسب با نیاز منطقه‌ای خودش برنامه‌ریزی کرد، اضافه کرد: در برخی شهرها طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که مشکلات مردم بیشتر شده است لذا صنعتی شدن مناطق باید بعد از آمایش و برنامه‌ریزی کارشناسی شده جلو برود.

*17 هزار کارخانه تعطیل شده را به مدار تولید باز خواهیم گرداند

رئیسی با اشاره به تعطیلی کارگاه‌ها اظهار داشت: 17 هزار کارخانه و کارگاه تعطیل شده و انشالله همه اینها را به مدار تولید باز خواهیم گرداند. هر روز مردم ما شاهد یک اختلاس و فساد هستند اما ما سامانه‌ای طراحی خواهیم کرد که به واردات، صادرات، بازرگانی، ثبت سفارشات را کنترل کند تا زمینه فساد از بین برود.

 

* اولین گام برای تغییر مدیریت اجرایی در روز انتخابات برداشته می‌شود

وی گفت: باور جدی ما به کشور این است که امکان رفع مطلق، رفع بحران بیکاری، فساد اداری با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است و با همت مردم محقق خواهد شد، اولین گام برای تغییر مدیریت اجرایی با رای مردم در روز انتخابات برداشته خواهد شد چرا که ما مردم را کلید حل مشکلات کشور می‌دانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها