أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۱۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
فلاحتی:
عضو فراکسیون ولایت مجلس یکی از راه کارهای روحانی برای فرار از پاسخگویی رقیب هراسی خواند و گفت: نتایج نظرسنجی ها موجب اتخاذ چنین راهکاری از سوی مشاوران آقای روحانی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، عضو فراکسیون ولایت مجلس یکی از راه کارهای روحانی برای فرار از پاسخگویی رقیب هراسی خواند و گفت: نتایج نظرسنجی ها موجب اتخاذ چنین راهکاری از سوی مشاوران آقای روحانی شده است.
 
فرهاد فلاحتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ای کاش آقای روحانی یا هر نامزدی که وارد عرصه انتخابات می شود توجه می کرد که در نظام جمهوری اسلامی که مبنای آن اخلاق است می خواهد مسئولیت را بر عهده گیرد.
 
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در این دوره از انتخابات، شاهد بداخلاقی هایی هستیم و پیش بینی می کنیم هر چه جلوتر می رویم بداخلاقی ها افزایش یابد که عمدتاً از سوی دولتمردان خصوصاً آقای روحانی این بداخلاقی ها صورت می گیرد.
 
نماینده قائنات فرار از پاسخگویی را علت بداخلاقی سیاسی از سوی روحانی خواند و اظهار داشت: رئیس جمهوری که نامزد می شود دو وظیفه دارد اول اینکه گزارش کار چهار ساله خود را به صورت شفاف به مردم بدهد و دوم اینکه برنامه چهارساله خود را به مردم اعلام کند.
 
عضو فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: آقای روحانی اول باید پاسخ دهد از برنامه های گذشته اش چه نتیجه ای گرفته است.
 
نماینده قائنات در خصوص سایر نامزدها گفت: سایر نامزدها باید برنامه های خود را اعلام کنند.
 
وی تصریح کرد: آقای روحانی به شدت از زیر بار مسئولیت چهارساله شانه خالی می کنند. ای کاش ایشان شفاف می پذیرفتند که من برای اقتصاد کشور علاج ۱۰۰ روزه داشتم اما نتوانستم و در مباحث مختلف، تلاش ها و ناکامی هایشان را مطرح می کردند.
 
نماینده قائنات یکی از راه کارهای روحانی برای فرار از پاسخگویی رقیب هراسی خواند و گفت: نتایج نظرسنجی ها موجب اتخاذ چنین راهکاری از سوی مشاوران آقای روحانی شده است.
 
فرهاد فلاحتی با تأکید بر اینکه از هیچ رقیبی نباید ترسید خاطرنشان کرد: ما باید اجازه دهیم مردم برنامه ها را ببینند و تصمیم گیری کنند. چرا افکاری که مغضوب نظام جمهوری اسلامی بوده برای رقیب هراسی مطرح می کنند. چه زمانی در جمهوری اسلامی، در پیاده روها دیوار کشی کردند یا چه زمانی فیلترینگ سفت و سخت در کشور ما وجود داشته است؟
 
نماینده قائنات تأکید کرد: من سالها در میان اهل سنت کار کرده ام، چه زمانی ما در طول ۳۸ سال گذشته، میان شیعیان وسنی ها و یا کردها و لرها و عربها تقسیم بندی انجام داده ایم؟
 
وی اظهار داشت: آقای روحانی باید پاسخ دهد که در این چهار سال چه اقداماتی را برای فضای مجازی و کمک به اقوام و مذاهب انجام داده است.
 
نماینده قائنات گفت: متأسفانه فقط در فضای بی اخلاقی برای فرار از پاسخگویی صحبت می کند که در واقع اقدامات خود را زیر سوال می برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها