يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۱۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی خطاب به دولت یازدهم گفت: این توهین به مردم است که شما افرادی را به روستاها می‌فرستید و می‌گویید در ایران ریاست جمهوری هشت ساله است و اگر رأی ندهید یارانه شما را قطع می‌کنیم، آب و برق شما را تأمین نمی‌کنیم این کار بسیار وقیحانه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز،اکبر نیکزاد صبح امروز در مسجد امام حسین(ع) تبریز در جمع مردم ولایت‌مدار این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به این سادگی شکل نگرفته ‌و 300 هزار نفر از بهترین‌های این ملت پای درخت جمهوری اسلامی خون داده‌اند و 17 هزار نفر نیز در ترورهای کور منافقان شهید شده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به آزادی‌های تصنعی مورد ادعای برخی سیاسیون کنونی گفت: این چه جور آزادی است که همیشه از آن دم زده می‌شود ولی وقتی خبرنگار پرسشی مطرح می‌کند با او برخورد زشتی می‌کنیم و میکروفونش را از دستش می‌گیریم.

وی تاکید کرد: آزادی یعنی اینکه کارگر اگر حرفش را بزند و حقش را مطالبه بکند، دندانش را خرد کنیم؟ این حرکت لزوم و مفهومی دارد؟

نیکزاد با اشاره به ناتوانی کمونیسم در سلب دین از آذربایجانی‌ها آن‌سوی مرزها گفت: ای مردم اگر می‌بینید حرکت کشور بر روی ریل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است شما را به خدا به رئیسی رای ندهید ولی اگر می‌بیند قطار انقلاب از ریل خارج شده است برای خدا قیام کنید و هر کدام به نیت امام هشتم، هشت نفر را برای رای به پای صندوق‌ها ببرید.

وی با اشاره به شاخص‌های کارگزار اسلامی در کلام امام علی (ع )از جمله ساده‌زیستی، سعه‌صدر ،عدالت و عقلانیت خاطرنشان کرد: داشتن ویلاهای آن‌چنانی برای افراد عادی ایرادی ندارد ولی برای کارگزار اسلامی خلاف است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه افزود: مردم، اگر ویژگی‌های کارگزاران را که حضرت علی (ع) بیان فرموده است را در وضعیت فعلی می‌بینید به این روند ادامه دهید ولی اگر در وضعیت فعلی این ویژگی‌ها را نمی‌بینید به تغییر رأی دهید.

وزیر سابق مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه سعه‌صدر از ضروریات کارگزاران حکومت اسلامی است با اشاره به داستان برخورد مالک اشتر با فردی که بی‌ادبی کرده بود، افزود: امروز زیر گرفتن مامور نیروی انتظامی و عدم تمکین به قانون با ادعای کارگزاری حاکمیت اسلامی منافات دارد.

وی با اشاره به فرستادن برخی افراد توسط دولت روحانی به روستاها بیان کرد: این توهین به مردم است که شما افرادی را به روستاها می‌فرستید و می‌گویید در ایران ریاست جمهوری هشت ساله است و اگر رأی ندهید یارانه شما را قطع می‌کنیم، آب و برق شما را تأمین نمی‌کنیم این کار بسیار وقیحانه است.

نیکزاد خطاب به مردم حاضر در مسجد امام حسین (ع) تبریز با بیان اینکه مذاکره و سیاست خارجی باید نتایجی را در داخل به همراه داشته باشد، اظهار کرد: دولت می‌گوید که در زمینه سیاست خارجی موفق عمل کرده ‌ولی من به شما مردم ایران می‌گویم اگر ‌سفره شما رنگین‌تر و کسب و کار شما، اعتبار پاسپورت شما بهتر شده ‌باید به همین دولت رأی بدهید ولی اگر این طور نیست پس سیاست خارجی موفق نبوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مفهوم ساده سوئیفت حواله کردن پول از کارت یا حسابی به حساب و کارت دیگر است، افزود: خوب اگر راست می‌گویید چند بازرگان را بیاورید جلوی چشم مردم سوئیفت را انجام دهند تا مردم ببینند ما می‌توانیم به خارج پول حواله کنیم؟

نیکزاد با تاکید بر ضرورت دشمن‌شناسی با اشاره به نتایج همکاری و مذاکره با آمریکا در زمان دولت اصلاحات در جنگ افغانستان با بوش و نامیده شدن به عنوان محور شرارت و آزاد نکردن پول‌های بلوکه شده ایران در جریان آزادی اسرای آنها از دست حزب‌الله لبنان گفت: دشمن ما اعتماد به کدخداست و ما نتیجه اعتماد به کدخدا را در صدام و قذافی دیدیم.

وی با اشاره به دروغ پردازی‌ها در زمینه دیوارکشی و ارزش قائل نبودن آیت‌الله رئیسی گفت: شما ببینید خانم ایشان استاد دانشگاه هستند و هیچ حصاری بین خانواده ایشان و مردم وجود ندارد از این رو عده‌ای به جای رقیب‌هراسی باید به دشمن‌شناسی بپردازند.

نیکزاد با اشاره به ساده‌زیستی آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان یک منزل 140متری در تهران و یک خانه 70 متری در مشهد دارند و بنا بر تاکید ایشان اگر چیزی غیر از اینها یافتند مال یابنده باشد.

وزیر سابق راه و شهرسازی ضمن ابراز تاسف از متوقف شدن طرح مسکن مهر بیان داشت: به اندازه 10 هواپیما این دولت برای بیش از 15میلیون نفر خانه ساختیم؛ اگر خانه‌های ما بد بود شما بهتر از آن را می‌ساختید، چرا نساختید؟

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه می‌گویند آقای رئیسی برنامه‌ای ندارد، تصریح کرد:  حجت‌الاسلام رئیسی با بدنه نخبگان، اساتید حوزوی و دانشگاهی ارتباط دارند و وزرای انقلابی دولت نهم و دهم او را همراهی می‌کنند، برنامه نوشته شده است و این برنامه‌ها هم مدام توسط تیمی 160 نفره به‌روز می‌شود.

وی با اشاره به سفرهای استانی حجت‌الاسلام رئیسی به مناطق محروم در طول خدمت در آستان مقدس امام هشتم افزود: عده‌ای که می‌گفتند سفرهای استانی بد است و انتظارات را بالا می‌برد چرا امروز سامانه‌های تلفنی درست کرده و به استان‌ها می روند، چرا دم انتخابات؟

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه گفت: در سفرهای استانی همه دیدند که آقای رئیسی آن رئیسی که طرف مقابل درست کرده بود، نیست و اکنون آنها ناراحت هستند.

نیکزاد با تاکید بر قانون مداری حجت‌الاسلام رئیسی در طول مدت خدمت خود در دستگاه قضایی اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در طول خدمت خود برای نزدیکانش قلم نزد که اگر اینکار را کرده بود امروز این‌ها را علم می‌کردند، هیچ نقطه خاکستری در زندگی ایشان نمی‌یابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها