أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۱۲۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت که ریزش مداوم آوار، دسترسی به پیکر آخرین جانباخته حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر که موقعیت آن نیز در تونل شناسایی شده را دچار مشکل کرده است.
به گزارش پایگاه 598، صادقعلی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با جمهوری اسلامی اظهار داشت: تداوم ریزش آوار این بخش از تونل معدن به علت قرار گرفتن در مرکز اصلی وقوع انفجار است.

وی گفت: گروه های امدادی معدن همچنان مشغول مهارسازی ریزش آوار و خارج کردن آن از داخل تونل مخروبه به منظور دستیابی به آخرین جانباخته این حادثه هستند.

به گفته وی؛ برای شتاب بخشیدن به عملیات آواربرداری در تونل، گروه های امدادی معدن تقویت شده اند ولی زمان دقیق دسترسی به پیکر جانباخته مشخص نیست.

وی درخصوص شناسایی پیکر 42 تن از جانباختگان که تاکنون از معدن زمستان یورت خارج شده اند نیز گفت: تنها یکی از پیکرها هنوز احراز هویت نشده که پزشکی قانونی استان پیگیر این مساله بوده و قول داده که در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر واقع در 90 کیلومتری شرق شهر گرگان (مرکز استان گلستان)، مقارن ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت منفجر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها