کد خبر: ۴۲۱۲۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
تیم نفت تهران استحقاق قهرمانی در جام حذفی را داشت
علی دایی پنجشنبه شب پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که قهرمان جام حذفی شدیم؛ استحقاق برد برابر تراکتورسازی را داشتیم و تمام اعضای تیم ما برای این لحظه زحمات زیادی کشیدند.

به گزارش پایگاه 598، علی دایی پنجشنبه شب پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که قهرمان جام حذفی شدیم؛ استحقاق برد برابر تراکتورسازی را داشتیم و تمام اعضای تیم ما برای این لحظه زحمات زیادی کشیدند.

وی در ادامه افزود: ما در طول این فصل نه پول داشتیم، نه امکانات و نه حامی؛ ولی بچه‌ها باغیرت و با تمام توانشان در تک تک بازی‌ها به میدان آمدند و در تمرینات با جان و دل حاضر شدند تا بتوانیم امشب نتیجه آن را ببینیم.

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: امروز مدیون هواداران بودم که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم نفت بی‌تماشاگر اینقدر هوادار داشته باشد. دست تک تک آنها را می‌بوسم که در بازی امروز از ما حمایت کردند. 

دایی با انتقاد از زمین ورزشگاه نفت و گاز اروندان گفت: شرایط این زمین نشان می‌دهد که تنها یک هفته به آن رسیده‌اند، در حالی که به نظر من اینجا باید زمینی در شأن خرمشهر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم باید بازی فینال بهتر از این برگزار می‌شد خرمشهر خیلی شهید داده است و یکی از مناطقی است که در دوران دفاع مقدس خیلی مقاومت کرد. نظام ما مدیون خرمشهری‌ها است  و زمین مسابقه هم باید در شأن ما و خرمشهر باشد

وی با انتقاد تلویحی از مدیران این باشگاه افزود: این قهرمانی مبارک کسانی باشد که ما را تنها گذاشتند.

وی ادامه داد: برای من جدایی از نفت آسان است، اما جدایی از بازیکنانی که مردانه یک فصل تحمل کردند بسیار سخت است.

به گزارش فارس، در پایان، علی دایی اعلام کرد که دیگر در تیم نفت تهران مربی‌گری نخواهد کرد و از این تیم جدا می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها