أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۱۳۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۲۶۸ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ۹۶روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «رئیسی برای خادمی جمهور» منتشر شده که پرونده انتخاباتی ویژه حجت الاسلام رئیسی است.

در این پرونده یادداشتها و تحلیلهایی درباره نقد دولت فعلی و تبیین مواضع حجت الاسلام رئیسی آمده است. روحانی اعتراف کرد برای ریاست جمهوری باید رأیش 12 برابر شود؛ تخلف انتخاباتی روحانی؛ جهانگیری به خودش گفت: عدد و رقم نمی فهمی! ۱۰میلیون دلار واردات در ازای هدیه ۲/۵ میلیون تومانی توسط وزیر واردات چی؛ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؛ جامعه در نقطه اوج نارضایتی، دولـت در طلب تداوم قـدرت؛ افرادی که می‌خواستند دیوار بکشند الان پای منبر روحانی سینه می‌زنند؛ آقای روحانی چرا اینقدر عصبانی هستید؟؛ طوفان مردمی، غبار غربگرایی را از بین می برد؛ رأی حرام؛ عملیات روانی پوچ دولتی ها حتی شاید معکوس شود و .... عناوین مطالب این پرونده است.

همچنین تحلیها و گفتارهایی از حجت الاسلام رئیسی، حجت الاسلام پناهیان، دکتر علی نیکزاد، دکتر سعید جلیلی، دکتر شهریار زرشناس، دکتر ابراهیم رزاقی، محمد ایمانی، دکتر مهدی جمشیدی، حجت الاسلام علی مهدیان، دکتر شبیر فیروزیان، امیرحسین ثابتی و ... در این پرونده منتشر شده است.

صفحه جریان شناسی ۹ دی هم در آخرین قسمت از سلسله یادداشتهای پیرامون زندگی حسن روحانی، در این شماره با عنوان «روحانی به دنبال رفع حصر کودتاچیان و براندازان نظام» به نقش و نظر روحانی در ماجرای فتنه ۸۸ و همچنین پرونده هسته ای پرداخته است.

۹ دی ۲۶۸ ام در صفحه اقتصاد در گزارشی تفصیلی با عنوان «امکان افزایش یارانه نقدی، بدون افزایش قیمت ها» به مساله درآمد دو برابری دولت از محل هدفمندی یارانه ها نسبت به میزان یارانه نقدی پرداخته است.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

 هفته نامه ٩دی:
 T.me/joinchat/AmsG1Du5XxslWt6UGwd93A

 مدیرمسئول:
T.me/joinchat/AmsG1Dv1KamMZ7bYxNTzJA
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها