أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۳۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
خبرنگار میدانی العالم در موصل گزارش داد نیروهای حشد شعبی در ادامه پیشروی به طرف بخش قیروان از توابع شهر البعاج، روستای تل عزو در جنوب شرق این بخش را آزاد کردند.
به گزارش پایگاه 598، خبرنگار العالم در موصل به نقل از مرکز اطلاع رسانی جنگی حشد شعبی اعلام کرد: دومین روز از عملیات محمد رسول الله (ص) آغاز شده است و نیروهای حشد شعبی با حمایت نیروی هوایی ارتش، از ساعات اولیه امروز شنبه پیشروی شان به طرف ادامه تعیین شده برای امروز را آغاز کرده اند.

یادآور می شود عملیات آزادسازی استان نینوا از دست داعش 31 اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شد و نیروهای عراقی توانسته اند بخش اعظم این شهر را از وجود عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.

همزمان، نیروهای عراقی به پیشروی در مناطق اطراف موصل ادامه می دهند تا راه فرار تروریست ها از عراق به مواضعشان در داخل سوریه را ببندند و آنها را به محاصره درآورده و تصفیه کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها