يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
یکی از مشکلاتی که دولت مستقر آن را با"عزا" مفهوم سازی کرد پرداخت یارانه بود.
به گزارش پایگاه 598، یکی از مشکلاتی که دولت مستقر آن را با"عزا" مفهوم سازی کرد پرداخت یارانه بود.

یارانه احمدی نژاد هم یارانه مساوات بود نه عدالت.این دولت تلاش کرد متمکنین را از لیست یارانه بگیران حذف کند که امری عادلانه بود ما نیز در رسانه حمایت کردیم.

این روزها که رقبای روحانی از افزایش یارانه سه دهک پایین یا بیکاران دم می زنند،روحانی و جهانگیری در مقابل دوربین و در مناظره می گویند:"شعار ندهید.آخی از کجا می خواهید بدهید؟ شفاف بگید به مردم از کدام منابع می خواهید یارانه بدهید؟بگید ما هم بدونیم"

اما همین دولت و همین افراد یارانه دهک های پایین را درآستانه انتخابات سه برابر کردند.گفتیم اشکال ندارد زیرا توجه به محرومین است و دولت فقط از زمان به نفع خود بهره برده است.

 بعداز اینکه دیدند رای روحانی هنوز به چهل درصد نرسیده است ناگهان برای چند میلیون افرادی که یارانه آنان قطع شده بود و الان هم گلایه ای نداشتند و پذیزفته بودند که دیگر آن را مطالبه نکنند ،پیام آمد که سه روز قبل انتخابات یارانه شما برقرار خواهد شد.

حالا می گوییم احسنت به آقای روحانی که شعار نمی دهی و عمل می کنی اماسئوال این است که شب انتخابات  از کجا آوردی که به رقبا می گویید شعار ندهید و نمی توانید.

الگوی ساموئل هانتینگتن را می توان دید که گفت :خشونت را نفی کن اما خود بدان عمل کن.

اتهام کرایه اتوبوس برای رقیب را طرح کن اما فرماندارانت مشغول کرایه اتوبوس باشند.این هنرمندی کار هر کسی نیست.


*دکتر عبدالله گنجی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها