يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۵۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دروغگویی جزء جدایی ناپذیر ستاد حامیان روحانی؛
اولین واکنش به این لیست را محمد مهدی همت انجام داد و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بنده به ایشان رای هم نمی‌دهم، چه برسد که حمایت کنم. بهتر است از اسم شهدا و خانواده های آنها سوء استفاده نگردد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روز های گذشته لیستی در فضای مجازی توسط رسانه های حامی روحانی منتشر شد که در آن تعدادی از خانواده های شهدا به حمایت از حسن روحانی پرداخته اند.

اولین واکنش به این لیست را محمد مهدی همت انجام داد و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بنده به ایشان رای هم نمی‌دهم، چه برسد که حمایت کنم. بهتر است از اسم شهدا و خانواده های آنها سوء استفاده نگردد.

محمد مهدی همت در پایان پست اعتراضی خود درباره سوءاستفاده از نام شهدا و خانواده شهدا در تبلیغات انتخاباتی روحانی، ذیل یک هشتگ نوشته است: #رای_من_روحانی_نیست.

پس از آن علي کشوري فرزند خلبان شهيد احمد کشوري اعلام حمايت خود و خانواده از روحاني در انتخابات را تکذيب کرد. 

دومینوی تکذیب حمایت خانواده شهدا امروز هم ادامه پیدا کرد و همسر شهید حقانی نیز با ابراز نارضایتی از انتشار اخبار کذب حمایت خاز روحانی را تکذیب نمود.

خانواده شهیدان"دکتر محمد مفتح" ، " محمود کاوه" ، "اسماعیل دقایقی"، "سید عبدالکریم هاشمی نژاد" و "مهدی باکری" نیز در پیام هایی جداگانه حمایت از حسن روحانی در انتخابات 96 را تکذیب نمودند تا تقلبی بودن لیست حامیان خانواده شهدا از حسن روحانی مشخص شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها