کد خبر: ۴۲۱۵۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سرپرست تراکتورسازی از فعالیت‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات می‌گوید.
به گزارش پایگاه 598، کاظم محمودی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت نیمکت مربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: باشگاه در حال حاضر سرمربی ندارد و این کار ما را برای حضور در نقل و انتقالات سخت کرده است و برای همین با گزینه‌های مختلف در حال مذاکره هستیم تا هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام گزینه محتمل هدایت تراکتورسازی است گفت: همان‌طور که گفتم باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف است و جواد نکونام هم یکی از این گزینه‌هاست که مشغول مذاکره با باشگاه است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد پایان یافتن خدمت اخباری و اینکه باید به سایپا برگردد عنوان کرد: خدمت اخباری تمام شده و این بازیکن با سایپا قرارداد دارد. ما قصد داریم اخباری را حفظ کنیم و برای گرفتن رضایت‌نامه او به باشگاه سایپا نامه زده‌ایم تا در صورت امکان این بازیکن در جمع نفرات ما باقی بماند.

محمودی در رابطه با استفاده تراکتورسازی از 3 سهمیه خرید آزاد و احتمال بازگشت نوراللهی و عالیشاه از طریق این قانون گفت: ما طبق قانون پس از پایان نقل و انتقالات می‌توانیم 3 بازیکن آزاد بخریم و امکان جذب نوراللهی و عالیشاه از این طریق وجود دارد ولی همه چیز بستگی به سرمربی تیم دارد که پس از انتخاب باید در این مورد نظر بدهد و اگر این بازیکنان را بخواهد وارد مذاکره خواهیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها