يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
گزارشی از خروش مردم تهران در حمایت از سید ابراهیم رئیسی:
اجتماع عظیم حامیان سید ابراهیم رئیسی امروز در مصلی تهران در حالی برگزار شد که دو ساعت قبل از شروع برنامه درب های مصلی تهران به علت ازدحام جمعیت و پر شدن فشای داخل مصلی بسته شده بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اجتماع عظیم حامیان سید ابراهیم رئیسی امروز در مصلی تهران در حالی برگزار شد که دو ساعت قبل از شروع برنامه درب های مصلی تهران به علت ازدحام جمعیت و پر شدن فشای داخل مصلی بسته شده بود.

جمعیت حامیان سید ابراهیم رئیسی به حدی بود که بیرون از مصلی تا خیابان های اطراف و تا ایستگاه متروی تهران سراسر از مردمی بود که برای نه به دولت اشرافی مستقر آمده بودند. شعار فراگیر "آخر هفته روحانی رفته" بیشتر از همه به گوش می رسید.



کارشکنی های بسیاری صورت گرفت و به عنوان نمونه خطوط تلفن همراه و اینترنت در محدوده مصلی تهران با مشکل مواجه شده و خبرنگاران در ارسال اخبار و تصاویر اجتماع عظیم 200 هزار نفری مردم تهران با محدودیت مواجه شدند که قابل تامل می باشد.

سید ابراهیم رئیسی با محمد باقر قالیباف در این برنامه حضور بهم رسانید و دست او را به نشان پیروزی با بالا برد. رئیس طی سخنانی در این مراسم تاریخی بیان داشت: برنامه‎ای ما ارائه کردیم و از آغاز تبلیغات اعلام کردیم. ما راهکار برون رفت از بحران بیکاری را می‎دانیم. باید به لحاظ کمی و عددی حداقل در هر سال یک میلیون شغل ایجاد گردد. هم بنده گفتم هم قالیباف که امکان ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر موجود است. در سخنانشان تشکیک کردند. گفتند مگر می‎شود؟ اقتصاد دریا، پیشران‎های اقتصاد مثل صنعت مسکن، اقتصاد فضای مجازی و آی‎تی، اقتصاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و بسیاری از ظرفیت‎ها را فعال کردید و اگر مهم‎تر از همه جلوی مفاسد اقتصادی را گرفتید امکان ایجاد شغل میلیونی وجود دارد.





رئیسی گفت: اگر نیمی از قاچاق کاهش پیدا کند با ساز و کاری که ارائه کردیم، هر یک میلیارد دلار، 100 هزار شغل ایجاد می‎کند. ده میلیارد، یک میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: ما گفتیم امروز در شأن ملت بزرگ ایران نیست فقرایی داشته باشند با این فاصله طبقاتی. ما شعار عدالت اجتماعی دادیم که در شأن ملت ایرتن است. چرا این‎قدر فاصله طبقاتی را با سیاست‎های غلطتتان بیشتر کردید؟



او گفت: حامل‎های انرژی را گران کردید. از کجا شب انتخابات تحت پوشش سازمان‎های حمایتی را سه برابر کردید؟ از کجا پول آوردید؟ ما موافق افزایش سفره کوچک فقرا هستیم اما شما که گفتید پول نیست. شب انتخابات پیامک دادید. به کسانی که خودتان یارانه‎شان را قطع کرده بودید گفتید بیایید یارانه بگیرید. از کجا تأمین کردید؟

سید ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد: شب انتخابات دهیارها را صدا زدید به هر کدام ده میلیون وعده دادید. از کجا چول این را تأمین کردید؟

وی گفت: امروز باید حتما بیش از یک میلیون مسکن ایجاد شود. آقای روحانی! متن قانون برنامه ششم مگر نیست که بیکاری باید از 12 به 8 بیاید؟ نه در سیاست‎گزاری شرکت کردید، نه برنامه تقدیم کردید نه اقدام کردید. گویا تصمیم اجرای برنامه را ندارید. چرا به خودتان را کاندیدا کرده‎اید؟(مردم: شعار هر ایرانی، خداحافظ روحانی)



ایشان در ادامه بیان داشتند: ما یک مسئله اساسی‎تر داریم. هر کس از آحاد ملت می‎فهمد. امروز 17 هزار کارگاه تعطیل شدن غلط است.  امروز نیمی از ظرفیت صنایع کارخانه‎های کشور تعطیل و معطل باشد غلط است. اما چطور؟ این را نمی‎دانند؟ چرا این وضعیت اتفاق افتاده؟ نگاهی که قبل از این است باید اصلاح شود. آنچه باعث این وضعیت در کشور ده برای رفع مشکلات یا برای رفع تحریم یا برای قفل کسب و کار و بیکاری، کلید را در بیرون این کشور جستجو کرده‎اند. کلید باز شدن قفل‎ها در دستان توانای ملت ایران است.

او گفت: آمدید در برجام پیش‎پرداخت کردید و این چک نقدی که امروز می‎توانست انجام تعهد ما در قبال تعهد تعهد آها باشد، نقد نشده. این دولت توانایی دریافت وجه این چک را ندارد.



وی افزود: دولت مستقر نه در کشور ما که همه جا دو راهکار دارد. یک بگوید من چکار کردم. از شما می‎پرسم آیا دولت به وعده‎هایش عمل کرده؟ (مردم: نخیر) راه دومش این استک ه نسبت به رقیب هراس ایجاد کند. بگوید اینها می‎خواهند دیوار بکشند. ما اعلام کردیم دیوار بلندی بین چپاولگران و حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد.

رئیسی بیان داشت: می‎گویند اینها می‎خواهند آزادی زنان و دختران را مورد تهدید قرار دهند. مگر آزادی را شما به زنان و دختران دادید؟ مگر شما به اهل سنت یا به قومیت‎ها و به مذاهب مختلف و به گویش‎های مختلف اجازه دادید که با زبان خودشان سخن بگویند، رسم‎الخط خودشان را داشته باشند؟ اینها را خدا و قانون اساسی داد. دولت باید اینها را تضمین کند.

او ادامه داد: می‎گویید اگر بیایید تعامل با کشورهای دنیا چه خواهد شد؟ عراق با ما دوست‎تر است یا ترکیه؟ چرا سهم ترکیه در تجارت عراق بیشتر از ماست. اگر دیپلماسی یعنی برویم به غربی ها بگوییم هوای ما را نداشته باشیم شکست می‎خوریم، ما این دیپلماسی را بلد نیستیم.



ایشان بیان داشت: دیپلماسی و اقتصاد و سیاست باید سه ضلع باشد در خدمت رفع مشکلات مردم. نه اینکه ما گام‎های ابتدایی را برمی‎داریم. شما گویا دیپلماسی را فقط با 4 کشور می‎دانید. ما معتقدیم باید با 180 کشور ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: مردم سوال می‎کنند. 4 سال دولت دست شما بود. جواب بدهید چه کار کردید. می‎خواهید برای رأی آوردن دوقطبی ایجاد کنید. ما معتقدیم امروز باید بین جریان ناکارآمد و کارآمدی انتخاب کنند.

او گفت: ما تعامل با همه کشورها را قبول داریم ام اتعاملی عزتمندانه و باکرامت. در نظام اداری چند نوع آدم داریم. روزمزد، کارمزد، خرید خدمت و... . باید نظام اداری عادلانه و پرداخت عادلانه ایجاد کنیم. می‎گویید طرفدار هنرمندان هستید. طرفداری هنرمندان یعنی فرصت عادلانه در خدمت همه اصحاب هنر قرار بگیرد. نه اینکه هنرمند گوشه بیمارستان جان دهد کسی هم احوالش را نپرسد.



حجت الاسلام رئیسی خاطر نشان کرد: پرده‎پرداری و رونمایی می‎گذارید از سند حقوق شهروندی. قانون اساسی ما حقوق شهروندی است. حق شهروندی آن است که بیکار بیکار نماند. حق شهروندی آن است که سفره فقیر بی نان و خورشت نماند. حق شهروندی آن است که مردم ما شغل با کرامت داشته باشند.

وی افرود: حق شهروندی آن است که صاحب مدرک لیسانی و فوق لیسانس و دکترای ما کار داشته باشد. اینها حق شهروندی است. حق شهروندی آن است که فرهنگی ما صندوق فرهنگیانش را به غارت نبرند. می‎گویید ما از رکود عبور کردیم. بیایید دست دیگران را هم بگیرید عبور دهید اگر عبور کردید.

سید ابراهیم رئیسی گفت: از کاسبان در مورد مالیات بپذیرید. از یقه سفیدها باید مالیات گرفت که فرار مالیاتی در کشور می‎کنند.

رئیسی افزود: ما از زبان کسانی می‎گوییم که روزنامه ندارند و حرفشان شنیده نمی‎شود. بعد شما یک دفعه آماج افتراها و تهمت‎ها و سخنان ناشایست می‎کنید. ما که گذشته‎مان را همه می‎دانند. گذشته ما گذشته دفاع از حقوق مردم است. گذشته ما گذشته سپر شدن برای کشور است. گذشته ما سربازی برای این کشور است. گذشته ما دور کردن سایه شوم تروریسم در کشور است.(مردم: مرگ بر منافق)

وی ادامه داد: شما چرا یادتان رفته؟ چرا بعد از 10 ماه از دلال نفتی شکایت نکردید؟ یک کمیته 10 نفره محرمانه با دلال‎های نفتی سر و کار دارد. از ظرفیت آقای قالیباف و همه کسانی که دغدغه خط امام را داشته باشند در دولت کار و کرامت استفاده می‎کنیم.

او افزود: ما به لطف خدا با کمک و مشارکت شما مردم و شما جوانان غیور که امام شما را باور داشت، رهبر انقلاب شما را باور دارد پیش خواهیم رفت. دولت ما دولت جوانان خواهد بود. ان شاء الله.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها