أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۱۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
با وجود اعلام مسئولان تراکتورسازی اما مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد هیچ صحبتی با او برای صدور رضایتنامه اخباری انجام نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌سه: محمدرضا اخباری دو فصل موفق را در تراکتورسازی تبریز سپری کرد و حالا با پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی و به واسطه قراردادی که با سایپا دارد، مجبور است به این تیم برگردد. از طرف دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند این دروازه بان را برای فصل بعد می خواهند و برای صدور رضایتنامه اش با سایپایی ها وارد مذاکره شده اند.

مدیران سایپا اما هرگونه مذاکره ای با تراکتورسازان را رد می کنند. رضا درویش، مدیرعامل سایپا درباره وضعیت اخباری به "ورزش سه" می گوید: احتمالا تراکتوری ها با باشگاه دیگری مذاکره کرده اند! هیچ کس از تراکتورسازی برای اخباری با ما تماس نگرفته است. وقتی هم کسی برای صدور رضایتنامه اخباری اقدام نکرده او بازیکن ما است.

این در حالی است که اخباری در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد و احتمالا تکلیف نهایی اش برای لیگ هفدهم بعد از دیدار با ازبکستان انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها