أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
در روزهای پنجشنبه تا شنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استانها رگبارباران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی در روزهای پنجشنبه تا شنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد رگبارباران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در دو روز آینده بارش پراکنده در سواحل خزر و ارتفاعات سمنان پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر جمعه و روز شنبه با ورود موج بارشی به کشور، در برخی نقاط شمال غرب و غرب به تدریج دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در روز‌های پنج شنبه و جمعه خلیج فارس و سواحل شرقی دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.
 
شایان ذکر است از روز جمعه تا یکشنبه روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها