امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۱۸۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
این سخنرانی که به همت بسیج دانشجویی با موضوع حماسه حضور در انتخابات و وحدت ملی برگزار شد به بررسی مسائل انتخاباتی کشور پرداخت و ضمن بررسی ملاک های دینی و عقلی یک نامزد اصلح به بررسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره شد.
به گزارش پایگاه 598، پناهیان گفت: اصلا این دو قطبی اصلاح طلبی و اصول گرایی واقعیت ندارد! برای مثال همین آقای روحانی که الان نماینده اعتدال و اصلاحات اند، اسمشان در کنار آقای احمدی نژاد به اسم اصولگرا در لیست بود!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ظهر امروز مراسمی با محوریت مسئله انتخابات با حضو حجت الاسلام پناهیان در  آمفی تئاتر شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس

این سخنرانی که به همت بسیج دانشجویی با موضوع حماسه حضور در انتخابات و وحدت ملی  برگزار شد به بررسی مسائل انتخاباتی کشور پرداخت و ضمن بررسی ملاک های دینی و عقلی یک نامزد اصلح به بررسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره شد.

پناهیان ضمن ابراز حمایت از سیدابراهیم رییسی اعلام کرد: "بنده اگر از آقای رییسی حمایت کردم به این دلیل که پاکدستی ایشان را میدانم ، ساده زیستی ایشان را میدانم ، ایشان فقط اگر امام جماعت میخواست بشود در تهران وضع خانه اش بهتر از اینی بود که هست."

وی ضمن انتقاد از بد اخلاقی های شکل گرفته در انتخابات و مناظرات ، خصوصا از سوی آقای روحانی ابراز کرد و گفت: " من واقعا از آقای روحانی ناراختم که بیشترین کسی بود که دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را کشید وسط که سر و صدا بشود تا نقد دولت خودش کاهش پیدا کند."

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس

علیرضا پناهیان ضمن دروغین دانستن دوقطبی اصلاح طلب-اصولگرا بیان داشت: "هر کس به این تنش‌های دوقطبی دامن بزند، قطعاً خیرخواه مردم نیست ."

وی خطاب به رییس جمهوری کشور گفت : "الآن شما که با آقای احمدی نژاد مخالفید که توی یک لیست بودید قبلا"

پناهیان ضمن بیان اینکه صلاح نمیداند دیگر آقای روحانی رییس جمهور کشور باشد گفت : "با رای ندادن به آقای روحانی آمریکا را مثل سگ پشیمان کنید ."

پناهیان در ادامه به بیان شاخص عقلانیت در انقلابیون ادامه داد:" آقای روحانی یکجا گفتند انقلابی گری یعنی احساسات و … آقای روحانی، کدام کار امام ما از روی احساس بود؟! اصلاً کدام کار انقلابیون بزرگ ما از روی احساس بوده است؟! "

پناهیان در پایان صریحا اعلام کرد :"بخاطر اینکه تعهداتی که به آمریکا داده اند را بازپس بگیریم رییس جمهوری انتخاب کنید غیر از آقای روحانی !!!"

در پایان دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با شعارهایی همچون :" ای پسر فاطمه حمایتت میکنیم " آمادگی جضور پرشور خود در انتخابات را اظهار داشتند.

سایر تصاویر مربوط به این مراسم را در ادامه می‌بینید:

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس

سخنرانی پناهیان در دانشگاه حکیم سبزواری +عکس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها